وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که پس از لغو تحریم‌ها نیزمسیر اقتصاد مقاومتی را ادامه خواهیم داد گفت: لغو تحریم‌ها می‌تواند شرایط بسیار مناسب‌تری را برای بهبود اقتصادی ما فراهم کند.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۴۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج ، به نقل از شاتا، علی طیب نیا که در جمع راهپیمایان روز قدس در اصفهان حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران اسلامی همواره به شکل پرشکوه در روز جهانی قدس شرکت کرده اند و امسال نیز با حضور در این مراسم ، همبستگی همیشگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان می دهند و پیام این راهپیمایی ، وحدت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با این همبستگی که در ملت های اسلامی وجود دارد زمینه غلبه حق بر باطل فراهم شود

طیب نیا  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه لغو تحریم‌ها چه میزان در شرایط فعلی اقتصاد ایران تاثیر دارد عنوان کرد: لغو تحریم‌ها می‌تواند شرایط بسیار مناسب‌تری را برای بهبود اقتصادی ما فراهم کند تا ما بتوانیم اصلاحات خود را در زمینه وضعیت اقتصادی کشور انجام دهیم.

طیب‌نیا ادامه داد: پس از لغو تحریم‌ها نیزمسیر اقتصاد مقاومتی را ادامه خواهیم داد و موجب می‌شود  آسیب‌پذیری‌ها و ضعف‌های خود را که در نظام اقتصادی کشور وجود دارد به صورت راحت‌تر و با هزینه کمتری اصلاح کنیم.

ارسال نظرات