خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم در آستانه روز حجاب و عفاف با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۹۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، مدیر ارتباط مدارس و مراکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و مدیریت های این سازمان، به مناسبت روز حجاب و عفاف با امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

لیلا حیدری، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در این دیدار طی سخنانی با ارائه گزارشی ازفعالیتهای سازمان بسیج جامعه زنان خواستار پیگیری تشکیل بنیاد حضرت زینب(س)وطرح کودک خداشناس که در کارگروه زنانو خانواده سازمان بسیج جامعه زنان پی ریزی شد ولی به دلیل عدم بودجه متاسفانه متوقف مانده است، شد.

الهی پور، مدیر بنیاد حضرت زینب(س) سازمان بسیج جامعه زنان استان قم نیز با اشاره به این موضوع که تشکیل بنیاد حضرت زینب(س)در کشور هم ثمره آخرتی دارد و هم دنیوی، ابراز کرد: هر عملی در ماه مبارک رمضان مضاعف است حال اگر این عمل تشکیل بنیاد حضرت زینب(س)باشد که ثمرات فراوانی دارد و عرض ادبی به پیشگاه حضرت زینب(س)است.

وی در خصوص ضرورت تشکیل بنیاد حضرت زینب(س)افزود: با توجه به اینکه مردم، حضرت زینب(س)را در واقعه عاشورا آن هم تا چهلم می شناسند و از ابعاد زندگی آن حضرت اطلاعی نداردند، تشکیل این بنیاد به نوعی معرفی شخصیت والای آن حضرت به جامعه است و باید مردم بر تمامی ابعاد زندگی حضرت زینب(س)آگاهی داشته باشند.

امیر آبادی نیز در این دیدار طی سخنانی با اشاره به این موضوع که سازمان بسیج جامعه زنان دارای ظرفیتهای بسیار خوبی است اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه زنان از این ظرفیتهای بسیار خوبی می تواند در راستای اجرای ارزشهای امام و انقلاب و تحقق منویات رهبری استفاده کند، علاوه بر آن می تواند برای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی که گریبان گیر شهر قم شده است مخصوصا در حوزه زنان و خانواده استفاده کرد.

وی در خصوص تشکیل بنیاد حضرت زینب(س)افزود: برپایی کنگره حضرت زینب(س)کار بسیار خوبی بود، به راستی شخصیت حضرت زینب(س)برای مردم شناخته شده نیست و شناخت آنان در حد مجالس روزه و ماه محرم و صفر است، چقدر مناسب و بجاست که درسی به عنوان شناخت حضرت زینب(س)در دانشگاهها و حوزه های علمیه قرار داده شود تا بیشتر ازابعاد وجودی ایشان بهره برد .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زنان امروز ما باید بعد از حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س)را به عنوان الگوی خود در تمامی مراحل زندگی خود قراردهند و فرزندانی تربیت کنند که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج)باشند.



ارسال نظرات