یک متخصص طب سنتی گفت: در تمام بیماری‌های قلبی استفاده از ماءالجبن بسیار مفید است.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۰۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا کردافشاری متخصص طب سنتی درباره تدابیر رفع گرفتگی عروق قلب اظهار کرد: در کتاب مفتاح الشفا آمده است که در تمام بیماری‌های قلبی استفاده از ماءالجبن بسیار مفید است (پودر ماءالجبن را می‌توان از عطاری‌ها خریداری کرد).

-رژیم سیر و لیموترش به صورت تقسیم شده در چند وعده در طول روز مصرف شود.(تعداد 30 حبه سیر را پوست گرفته همراه با 5 عدد لیموترش بزرگ یا15 عدد لیمو ترش کوچک که هسته‌های آنها را خارج کردید،در مخلوط کن ریخته شود. پس از آن که همه محتویات در مخلوط کن له شد؛ 2 لیتر به آن اضافه کرده و مخلوط کنند روی شعله کم بگذارید تا جوش بیاید. با اولین جوش، شعله را خاموش کرده؛ پس از سرد شدن مخلوط، آن را از صافی رد کنید. مخلوط صاف شده را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

 روزی دو بار و هر بار نصف استکان از عصاره را بعد از غذاهای اصلی مصرف کنند و این عصاره را به مدت سه هفته مصرف شود، احساس جوانی و شادابی بعد از سه هفته بدن احساس می‌شود و افراد به یاد داشته باشند ؛ بعد از مصرف یک دوره سه هفته‌ای، 8 روز مصرف دارو را قطع شود؛ سپس دومین دوره مصرف سه هفته ای را اجرا کنند. به این ترتیب یک دوره درمانی، کامل خواهد شد.)

-مخلوط سیاهدانه و عسل روزی 2 الی 3 بار قاشق چای خوری با آب و عسل مصرف شود.

به گفته وی در تمام غذاها کمی زعفران اضافه شود.

-در مقالات متعددی آمده است که فقط و فقط به رژیم غذایی بیماران قلبی زعفران اضافه کنیم که اتفاقات مهمی برای آنها رخ خواهد داد.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: زعفران برای تقویت قلب بسیار موثر است.

- استفاده از زالو را در بسیاری از موارد برای بیماران قلبی توصیه می‌شود ولی باید دانست که زالو برای کسانی که قوت بدنی دارند, مفید است.

-برای زخم پای دیابتیک خیلی خطرناک است که مستقیم بر موضع زالو بگذاریم.

-طبیعت هوشمند بدن میل دارد که فضولات بدن را به جایی بکشاند که آنجا ضعیف تر است.

-برای رفع زخم دیابتیک ابتدا باید فضولات پاک شود که مصرف برخی موادغذایی به رفع مواد زائد خون کمک می‌کند.

کردافشاری افزود: اگر فرد قوت ندارد و ضعیف است همچنین کم خونی نیز دارد, زالو گذاشتن قوت‌هاش را از بین می‌برد.

-اگر فرد قوت دارد و شرایطش هم خوب است علاوه بر پاکسازی, زالودرمانی بسیار مفید است.

ارسال نظرات