امام جمعه درگز:

آمریکا و اسراییل برای رسیدن به مقاصد استکباری خود هیچگاه آرام نمی شوند

امام جمعه درگز اظهار داشت: آمریکا و اسراییل برای رسیدن به مقاصد استکباری خود هیچگاه آرام نمی شوند.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۱۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین ملکی در خطبه‌های نماز جمعه درگز که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد گفت: علت حمایت مردم ایران از مظلومان کشورهای فلسطین، یمن، سوریه و عراق بر دو دلیل اعتقادی و استراتژیک استوار است.

وی در خصوص این دو علت گفت: بر اساس فرمایش حضرت علی (ع) هر مسلمانی که صدای مظلومی را از گوشه ای از جهان بشنود بر او واجب است که به آن مظلوم کمک کند؛ بنابراین بر ما لازم است بر اساس مفاهیم اعتقادی خود به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم.

وی افزود: آمریکا و اسراییل هیچگاه آرام نخواهند گرفت و آنها اگر در فلسطین به اهداف استکباری خود برسند؛ به کشورهای دیگر حتی ایران حمله خواهند کرد.

امام جمعه درگز تصریح کرد: باید جهت جلوگیری از اهداف شیطانی کشورهای مستکبر علاوه بر کمک مستقیم به مردم مظلوم منطقه با وحدت و همدلی در اقتصاد، علم، مذهب به نقطه موثری دست یافته و با پیروی از ولایت مطلقه فقیه باعث سرافرازی این نظام مقدس شویم.

حجت الاسلام ملکی در رابطه با اهمیت ولایت فقیه خاطر نشان کرد: ولایت فقیه راز ماندگاری این نظام است و اگر ولایت فقیه در کشورمان نبود تا کنون مستکبران انقلاب ما را سرقت کرده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار