روز قدس نوید بخش بیداری اسلامی در جهان است

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل روز قدس را نوید بخش آزادی و عزت و بیداری اسلامی در تمامی جهان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۳۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز, ،سرگرد پاسدار محرم بنیادی, پیش از خطبه های نماز جمعه اصلاندوز با بیان اینکه روز قدس بنا به فرموده مقام معظم رهبری تنها روز فسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است گفت: در 16 مرداد 1358 امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد اما پس از این در محافل غربی عنوان شد که این حرکت کوتاه مدت و اثرات خود را از دست می دهد اما غافل از اینکه اثرات تاریخی امام (ره)بصورت تدریجی آشکار شد و پیامدهای گوناگونی در سطح جهان،فراملی و منطقه ای داشت.

وی افزایش وحدت اسلامی و حفظ وحدت بین مسلمانان را از دستاوردهای روز قدس برای تمام مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد:امروز همه میدانیم بیداری اسلامی در جهان باعث شده تا نامشروع بودن اسراییل بیش از پیش برای جهانیان ثابت شود.

فرمانده بسیج عشایری روز قدس را نوید بخش آزادی و عزت و بیداری اسلامی در تمامی جهان عنوان کرد و گفت:امروز همه ما وظیفه داریم با شعارهای طنین انداز جواب دندان شکنی بر رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بدهیم بنابراین حضور مسلمان جهان و ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نشان از حضور فعال و انسجام و وحدت بخشی است و حقانیت شیعه را برای همگان آشکار می سازد.

بنیادی با اشاره به جنایت های اسراییل در فلسطین و رژیم آل سعود در یمن گفت:حضور گسترده و پر صلابت مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از اظهار انزجار از رژیم صهیونیستی است و سبب نابودی استکبار و دلگرمی مردم فلسطین برای ادامه انتفاضه است که امروز در راهپیمایی روز قدس نه تنها در منطقه بلکه در تمام کشورها به عینه مشاهده کردیم.

وی اضافه کرد:امروز همه مسلمانان جهان باید با یاری خداوند متعال در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند همانگونه که ایران اسلامی قیام کرد و دماغ مستکبرین و جنایتکاران را به خاک مالید.

فرمانده بسیج عشایری با اشاره به پیامهای مهم مقام معظم رهبری درباره روز قدس اظهار کرد:روز قدس یکی از برجستگی ترین روزهای به یاد ماندنی امام راحل است.

بنیادی در پایان با قدردانی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم اصلاندوز در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد:ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی بخصوص مردم و عشایر غیور اصلاندوز ضمن تجدید بیعت با آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت همه جانبه از رهنمودهای ارزشمند و داهیانه ی مقام معظم رهبری با حضور یکپارچه، پرشور و باشکوه خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس ، یکبار دیگر اقتدار و شکوه وحدت مسلمانان برای آزادی بیت المقدس عزیز را به جهانیان اثبات کردند.

ارسال نظرات