روز قدس،روز رسوایی گروههای تروریستی است

امام جمعه اصلاندوز گفت:روز قدس،روز رسوایی گروههای تروریستی و ارتباط گروه تروریستی داعش با صهیونیسم و مستکبرین را اثبات می کند.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۴۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با گرامیداشت روز جهانی قدس و قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:روز قدس روزی که یادآور یکی از ابتکارهای امام راحل است.

خطیب جمعه اصلاندوز روز قدس را روز حیات اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز خروش امت اسلام علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت:راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ قاطع به جنایت ها و ظلمهای رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی روز قدس را روز رسوایی گروههای تروریستی و تکفیری دانست و گفت:گروه داعش ادعا دارد که می خواهد اسلام را پیاده کند اما هیچ اقدامی نسبت به مخالفت با اقدامات اسراییل انجام نمی دهد.روز قدس می تواند این تقابل را پررنگ کند و رسوایی گروههای تروریستی و ارتباط گروه تروریستی داعش با صهیونیسم و مستکبرین را اثبات کند.

حجت الاسلام اسدزاده به مسایل سیاسی و مکتبی مساله فلسطین اشاره کرد و افزود:حضور گسترده و پرشور ملت ایران و بخصوص مردم و عشایر منطقه در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از پایبندی ملت به آرمانهای امام راحل،مقام معظم رهبری و حمایت قاطع از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجاز از رژیم جعلی اسراییل و استکبار است.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول نماز جمعه اصلاندوزبا اشاره به 25 تیر روز حمله رضاشاه به مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاببه آثار حجاب و بدحجابی در جامعه بشری اشاره کرد و گفت:مساله پوشش زن در خلقت او جایگاه عظیم و بلندی دارد و در شرایع آسمانی به عنوان یک اصل مطرح بوده است.

وی با بیان اینکه اگر حجاب نباشد خانم مورد تهمت و تهاجم و تهدید قرار می گیرد افزود:اسلام در مورد پوشش زن ،صلاح و خیر جامعه را در نظر گرفته و حجاب را لازم شمرده است تا عفت بیرونی زن با عفت درونی او هماهنگ شود.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به آیه 59 سوره احزاب در مورد حجاب اضافه کرد:در این آیه خداوند خطاب به پیامبر می فرماید:يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُل لِّأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاء الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِن جَلَابِيبِهِنَّ ذَلِكَ أَدْنَى أَن يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا"اى پيامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوششهاى خود را بر خود فروتر گيرند اين براى آنكه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند [به احتياط] نزديكتر است و خدا آمرزنده مهربان است.

وی گفت:افراد بد حجاب به سه گروه تقسیم می شوند:1-کسی که حدود حجاب اسلامی را رعایت نکند2-از پوشش تحریک کننده و مد استفاده کند3-کسی که در صورت و دستهایش زینت خود را آشکار می کند.

حجت الاسلام اسدزاده، تمایلات درونی،خودنمایی و جلب توجه دیگران،چشم هم چشمی،تهاجم فرهنگی،عدم آشنایی با اهمیت حجاب،ضعف غیرت مردان،عدم پایبندی به آداب اجتماعی را از عوامل بدحجابی عنوان کرد.

امام جمعه اصلاندوز همچنین به سالروز گشایش نخستین مجلس خبرگان در سال 1362 تاکید کرد و گفت:مجلس خبرگان رهبری یکی از الطاف الهی و عنایت و توجه حضرت حق به نظام جمهوری اسلامی است که منشا برکات عظیم برای انقلاب شده است.

وی در پایان از حضور هیات امنای مساجد،مردم مومن و روزه دار شهر اصلاندوز و روحانیون در لیالی قدر،مراسمات ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت حضرت علی (ع) تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار