مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: نباید به سرنوشت جهان اسلام بی تفاوت باشیم.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۵۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام عزیز الله عابدی، در گردهمایی بسیجیان گردان چهارم بقیت الله اعظم شهرستان خلخال در مصلی حضرت آیت الله خامنه‌ای خلخال گفت: نباید به سرنوشت جهان اسلام بی تفاوت باشیم.

عابدی اضافه کرد: وظیفه داریم با حضور در صحنه‌های ملی از جمله روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پای آرمان فلسطین همچنان در صحنه باشیم.

وی حضور مردم در صحنه را تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و پایان بخشی به سلطه گری اسرائیل در منطقه دانست.

عابدی تصریح کرد: باید با عنوان یک ایرانی به سرنوشت انقلاب اسلامی و کشور قدرتمند ایران اسلامی حساس بود و د رکنار آن با حمایت از مظلومین جهان از جمله فلسطین و یمن از یاد آنها غافل نشد.

وی افزود: اگر به فرمایش مقام معظم رهبری خوب توجه کنیم هیچ وقت مثل اکنون جنگ های نیابتی استکبار جهانی و اسرائیل در منطقه اتفاق نمی افتد .

عابدی در جمع بسیجیان اظهار داشت: هدف آمریکا کشورهای منطقه و مسائل آنها نیست بلکه مد نظر استکبار جهانی ایران است و چون استکبار می داند که ایران حامی مظلومین است با تقویت جنگ‌های نیابتی در منطقه به مقابله با اهداف جمهوری اسلامی ایران پرداخته است و این یک حقیقت است که تدبیر مقام معظم ر هبری در مقابله با بحران‌ها همیشه پشتیبان ملت بوده و این ملت هنوز در خط ولایت حضور دارند.

وی با اشاره به تجاوزات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: ملت ایران همیشه تا آزادی قدس شریف در کنار ملت فلسطین باقی خواهد ماند و تسلیم خواسته های اسرائیل نخواهیم شد.

وی گفت دشمنان با تحریم ادیان مسیحیت و یهودیت در فکر تحریم اسلام واقعی با جریان انداختن جریانات ضد اسلامی از جمله تفکیری ها و تقویت آنها در منطقه هستند که باید دولت‌های منطقه مواظب تحرکات استکبار در منطقه باشند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: دشمن نخواهد توانست که حرکت ما متوقف کند و با تلاش جوانان این وطن نه تنها کندنیز نخواهد شد و بلکه با قوت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: تا زمانی که مردم در کنار رهبر انقلاب و با وحدت هستند هیچ آسیبی متوجه ما نخواهد شد وباید این نعمت ارزشمند رهبری را که هدیه ای الهی را در ایران اسلامی است قدر بدانیم تا پرچم انقلاب اسلامی به دست رهبر معظم انقلاب به امام عصر (عج ) برسد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان و شب های پرعظمت قدر گفت: جبران حق‌الناس، آشتی با مردم ، دلجویی از مستمندان یک وظیفه است و باید در این روزها از فرصت‌های باقیمانده ماه مبارک رمضان استفاده کافی را برد.

وی خواستار الگو گیری بسیجیان گردان چهارم بقیت الله اعظم از شهدای هشت سال دفاع مقدس شد و بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

عابدی به اوضاع یمن و تجاوز دولت عر بستان به این کشور اشاره کردو گفت: باور نکنید که عربستان ام القرای جهان اسلام است و فقط عربستان با به کار بردن چنین القابی برنامه های خود را عملی می کند و اکنون نیز با تجاوز به کشور یمن و کشتار بی گناه کودکان و مردم با سکوت مجامع بین المللی همچنان ظلم خود را ادامه می دهد که نمی توان به کشور و دولت عربستان خادم الحرمین گفت و اگر آنها معتقد به دین مبین اسلام هستند چرا با تقویت و با به کار گیری نیروهای سایر کشورها در عربستان اقدام به تجاوز به یمن را در دستور کار خود قرار داد اند .

عابدی در بخش پایانی سخنان خود دشمن شناسی ، عمل به هنگام و تقویت همدلی و همزمانی و توجه به شعار سال مقام معظم رهبری را یادآور شد.

ارسال نظرات