قدس ناموس جهان اسلام/ تحریم باعث پیشرفت ایران اسلامی شده است

امام جمعه شهرستان پارس آباد با بيان اين مطلب كه قدس و فلسطين ناموس و آبروي جهان اسلام است، گفت: امروز دغدغه و نگرانی اصلی جهان اسلام مسئله فلسطين و آزادسازی قدس شریف است.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۶۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي، در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه پارس آباد با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: مردم با حضور در مراسم راهپیمایی امروز بار دیگر همدلی و همراهی خود را با آرمان‌های امام راحل و رهبري به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

وي با بيان اين مطلب كه قدس و فلسطين ناموس و آبروي جهان اسلام است، گفت: امروز دغدغه و نگرانی اصلی جهان اسلام مسئله فلسطين و آزادسازی قدس شریف است.

امام جمعه پارس آباد با اظهار به اینکه تهدید، تحریم اقتصادی و راه انداختن هشت سال جنگ علیه ملت ايران به اندازه ذره‌ای در اراده ملت ما خلل ایجاد نکرده است، افزود: تحریم اقتصادی نه تنها بر ایران اسلامی اثری نداشته بلکه باعث جهش و پیشرفت کشور در بسیاری از عرصه ها شده است.

رشادي با بیان اینکه ملت ایران در این سالها تحریم های زیادی را تجربه کرده است، تصريح كرد: ایران اسلامی این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد و امروز در سايه همين تحريم ها به پیشرفت های نظامی، علمی، هسته ای، فناوری و پزشکی متعددی دست یافته و به آزادگی و استقلال رسیده است.

وي با بیان اینکه امروز گروه های تکفیری و داعشي بلای جان مسلمانان در کشورهای عراق و یمن و سوریه شده است، گفت: مهم ترین مسئله امروز در زمینه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی، کمک به مسلمانان سوریه است كه بر همه ما مسلمانان وظیفه است که با مال و جان خود آن ها را یاری رسانیم.

امام جمعه پارس آباد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه بخش کشاورزی شهرستان پارس آباد از پتانسيل بالايي در استان برخوردار است، افزود: با اينكه اين شهرستان داراي 75 هزار هكتار اراضي كشاورزي است اما با اين همه تنها 21 هزار هكتار از اين اراضي به زير آب رفته است و هنوز براي زير آب رفتن مابقي برنامه ريزي نشده كه بايستي مسوولان استاني و نماينده مردم پارس آباد در مجلس پيگير اين موضوع از سوي مسوولان كشوري باشند.

رشادي همچنين از کمبود اعتبارات برخي پروژه هاي مهم شهرستان و كُندي در اتمام باند فرودگاه پارس آباد گلايه و از مسئولان خواست برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

وي با قدرداني از حضور مردم در مراسم احیای شب های پرفیض قدر، بيان كرد: مراسم احیای شب های قدر با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد كه در اين ميان حضور جوانان در مراسم احیای شب های قدر چشمگیر بود.

پيش از خطبه هاي نماز جمعه، راهپیمایی روز قدس در شهر پارس آباد با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم از ميدان سپاه تا مصلی امام خميني (ره) برگزار شد.

ارسال نظرات