فولادفقط 5 روز در سرعین اردو می زند

برنامه اردوی تدارکاتی و یارگیری برای لیگ پانزدهم با جدیت از سوی تیم های لیگ برتری دنبال می شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۷۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، تیم های حاضر در لیگ پانزدهم برای این که از رقبا عقب نمانند با جدیت برای آماده سازی هر چه بیشتر تلاش می کنند.

برنامه اردوی گسترشی ها تغییر کرد

اردوی گسترشی ها در سرعین به دلیل تداخل با اردوی تهران تنها 5 روز طول می کشد. هم چنین اردوی سه هفته ای گسترشی ها در سرعین به 5 روز کاهش یافت. با توجه به مذاکراتی که کمالوند برای برپایی اردو در تهران انجام داد و بازی های تدارکاتی که در دستور کار این تیم است کاروان تیم گسترش فولاد تنها 5 روز در سرعین اقامت خواهند کرد و به سرعت راهی تبریز شده و پس از 2 روز استراحت به تهران می روند. به این ترتیب گسترشی ها تا ساعاتی دیگر به سرعین می روند و پس از آن برای اردوی تهران برنامه ریزی می کنند.

استراحت فولادی ها

کاروان تیم فولاد دیروز به اهواز بازگشت و دراگان اسکوچیچ به خاطر خستگی اردو و سفر به بازیکنان تیمش یک روز استراحت داد. به همین دلیل تیم فولاد عصر دیروز دور دوم تمرینات را قبل از سفر به ترکیه آغاز کرد.

خبر دیگر درمورد فولاد این که با توجه به تعطیلی هفته اخیر به مناسبت شهادت امام علی (ع)مسئولان این تیم ثبت قرارداد بازیکنان تیمشان را به شنبه هفته آینده موکول کردند. به این ترتیب فولادی از هیات فوتبال خوزستان وقت گرفتند و شنبه کلیه بازیکنانی که با این تیم قرارداد بستند قرارداد خود را به شکل رسمی ثبت می کنند.

صبا در اتنتظار تعیین تکلیف محجوب

تیم صبا برای انتقال به سیروس محجوب نیازمند همکاری مسئولان استان گیلان در جهت انتقال سهام تیم ملوان از مالک قبلی به مالک جدید است. تیم صبا برای انتقال به سیروس محجوب نیازمند واگذاری کامل تیم ملوان به مالک جدید و رفع مسئولیت از مالک قبلی است. به این ترتیب استانداری گیلان باید همکاری لازم در جهت این انتقال را صورت دهد تا محجوب بتواند مالکیت صبا را برعهده بگیرد. در حال حاضر هنوز انتقال تیم ملوان از تملک محجوب خارج نشده است از این رو وی نمی تواند تیم صبا را بخرد. به همین دلیل باید مدارک در استانداری و سپس محضر به نام مالک جدید سند خورده و از مسئولیت محجوب خارج شود تا وی بتواند تیم صبا را به مالکیت خود در آورد.به نظر می رسد گیلانی ها بدشان نمی آید کمی محجوب را به جهت اختلافات بوجود آمده تحت فشار قرارداده ، بازی دهند. از این رو با توجه به تعطیلی اخیر کار را کمی به تاخیر انداخته اند.

سرمربی فولاد امروز جواب سرپرست را می دهد

دراگان اسکوچیچ امروز تکلیف دو بازیکن پیشنهادی سرپرست موقت فولاد را مشخص می کند.
چندی پیش و با عزیمت تیم فولاد به اردوی کرج ،اژدری زاده سرپرست باشگاه فولاد ،دو بازیکن از تیم فولاد نوین به اسکوچیچ پیشنهاد کرد تا این مربی پس از دیدن توانایی های آنها در صورت تمایل برای همکاری با آنها اعلام نظر کند. حالا با پایان اردوی این تیم در کرج و بازگشت فولاد به اهواز این مربی نظرش را در مورد آنها اعلام خواهد کرد.وی تکلیف دیگر بازیکنان تستی حاضر در تمرین را دیروز مشخص کرد و عذرشان را خواست ولی قرار است در رابطه با عبدالله ناصری و علی اصغر عاشوری، بازیکنان تیم فولاد نوین اهواز، امروز نظر بدهد
.

اسکوچیچ سید جلال را نخواست

دراگان اسکوچیچ به لحاظ فنی و مالی با جذب سید جلال حسینی موافق نیست و این بازیکن را نخواست. در روزهای اخیر سید جلال حسینی از سوی مدیر برنامه هایش به باشگاه فولاد خوزستان معرفی شد و مسئولان باشگاه این موضوع را با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خود در میان گذاشتند ولی با موافقت او همراه نشد. البته دراگان ایرادی فنی به این مدافع نگرفت ولی مدعی شد وی به لحاظ تاکتیکی با برنامه های او جور در نمی آید و از سوی دیگر قیمت بالایی هم دارد. این مربی به مسئولان باشگاه توصیه کرد به جای فکر کردن در مورد بازیکنان پیشنهادی دیگران به فکر جذب بازیکنان پیشنهادی او باشند تا از نگرانیش کم کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار