همزمان با سراسر کشور:

میبدی ها شعار آزادی قدس سردادند

همزمان با سراسر کشور مردم روزدار شهرستان میبد هم یکپارچه به خیابانها آمدند تا یکصدا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل سردهند.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۷۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،مراسم راهپیمایی روز قدس  در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 10:30 و با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر محلات میبد  آغاز شد و ساعت 11:30 از میدان جانباز این شهرستان  به طرف مصلای آیت الله اعرافی (ره)حرکت کردند تا یکبار دیگر درحمایت از ملت مظلوم فلسطین حماسه دیگری را خلق کنند.

مردم همیشه در صحنه میبد که درس ایثار،شجاعت ،مقاومت و حضور در صحنه های سرنوشت ساز را از پیر پارسایان خود ،مرحوم حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه فقید این شهرستان طی دوران انقلاب فرا گرفته اند ؛امروز هم با فهم درست از شرایط جهان اسلام و کشورمان درعرصه های بین المللی ،با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ،برگ زرین دیگری در حمایت از مظلومان عالم بویژه مردم مظلوم فلسطین به برگ های تاریخ افزودند.

مردم در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرایئل و مرگ بر آل سعود، خشم و انزجار خود را نسبت به سردمداران غرب و مزدوران منطقه نشان دادند و اعلام کردند اسرایئل نمی تواند با تشکیل گروههای تروریستی تندرو داعش و اشغال کشورهای اسلامی خود را از چشم آزادی خواهان جهان دور نگه دارد .

















ارسال نظرات