نجات قدس نیازمند حمایت جهانی و اتحاد مسلمانان است

فرماندار كوثر گفت: نجات قدس نیازمند حمایت جهانی و اتحاد مسلمانان در مقابل قدرتهای شیطانی و رژیم نژاد پرست صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۹۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، عليرضا عليپور، فرماندار کوثر در حاشيه برگزاري راهپيمايي باشكوه روز جهاني قدس اظهار كرد: روز قدس سبب وحدت و انسجام میان مسلمانان جهان می شود و با توجه به اینکه ایران پرچمدار دفاع از مردم مظلوم فلسطین است وظیفه سنگینی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: نجات قدس نیازمند حمایت جهانی و اتحاد مسلمانان در مقابل قدرتهای شیطانی و رژیم نژاد پرست صهیونیستی است و اين را امت ايران اسلامي با مشت هاي گره كرده و با سردادن شعار هاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل به وضوح براي جهانيان ثابت كرده است.

اين مسئول ادامه داد: دشمنان از اتحاد مسلمانان با یکدیگر هراس دارند و این مهم باید روز به روز گسترش یابد؛ تيشه به ريشه اسلام زدن و از بين بردن اتحاد و همبستگي بين مسلمين از آرزوي ديرينه استكبار و دشمنان اسلام است كه آن را به گور خواهند برد.

اقدام بزرگ رهبر کبیر انقلاب اسلامیدر نامگذاري روز جهاني قدس برای وحدت بیشتر مسلمانان است كه بنيان اسلام و انقلاب را استحكام بخشيده وپایه های استکبار را سست کرده است.

علیپور پیام روز جهانی قدس را حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین دانست و بیان کرد: تقویت اتحاد و انسجام اسلامی مسلمانان و استقرار حکومت دینی از دیگر اهداف این نامگذاری است.

فرماندار کوثر اظهار کرد: امروز هم مثل همه سالها ملت بزرگوار و مسلمان ایران اسلامي همانند سالهاي گذشته با شور و اشتياق بيشتر فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام كردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار