امام جمعه كوثر گفت: مسئولين زيرساخت ها و مقدمات بحث گردشگري سه مثلث آبگرم گيوي، غار يخگان و سد گيوي كه مناطق نمونه گردشگري در شهرستان و استان محسوب مي شوند را از هم اكنون آماده كنند.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۰۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بيگي، در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان كوثر با اشاره به روز جهاني قدس، ضمن تقدير از اهالي شهرستان كوثر در حضور حداكثري خود در اين روز بزرگ و به ياد ماندي؛ اتحاد و همبستگي بين مسلمين جهان را عامل اصلي پيروزي اسلام عنوان كرد و افزود: امت ايران اسلامي هماند سالهاي گذشته حمايت خود از مظلومين فلسطين و انزجار خود را از استكبار جهاني و صهيونيست هاي غاصب اعلام كردند و اين عناياتي است كه از رهبر كبير انقلاب براي امت اسلامي به يادگار مانده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به گردشگر پذير بودن شهرستان كوثر اشاره كرد و افزود: مسئولين شهرستاني و استاني با اقدامات شايسته با وجود امكاناتي كه فراهم است مقدمات بحث گردشگري سه مثلث آبگرم گيوي، غار يخگان و سد گيوي را از هم اكنون آماده كنند.

خطيب جمعه كوثر در ادامه اظهار كرد: مردم و مسئولين بايستي با هت همديگر بخش كشاورزي شهرستان كوثر را به كشت و صنعتي مغاني ديگر تبديل كنند و اين لازمه تلاش و همت همه جانبه مسئولين ذيربط شهرستاني و استاني با همكاري مردم شهرستان است.

حجت الاسلام والمسلمين بيگي در پايان گفت: با توجه به اينكه بيش از 80 درصد جمعيت شهرستان كوثر كشاورز مي باشند بايستي توجه ويژه اي به بخش كشاورزي اين منطقه شود.

ارسال نظرات