ابر قدرت جهان در مقابل ایران تسلیم شده و به زانو در آمده است

امام جمعه مشگین شهر گفت: آمریکا خود را به عنوان ابر قدرت جهان معرفی می کند در حالی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران تسلیم شده و به مذاکرات روی آورده است.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۱۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات همچنان ادامه دارد اما متاسفانه شاهد زیاده خواهی طرف های غربی هستیم که موجب سنگ اندازی به روند رو به رشد مذاکرات شده است اما با این حال تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران که مورد حمایت رهبری نیز می باشد در مقابل زیاده خواهی های گروه 1+5 ایستادگی کرده و از حقوق ملت ایران دفاع می کند.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: گروه 1+5 از جمله کشورهای قدرتمند جهانی است که در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و جمهوری اسلامی ایران با شجاعت تمام در مقابل انان ایستادگی کرده و از حقوق ملت ایران دفاع می کند.

وی ادامه داد در بحث مسائل هسته ای علاوه بر طرف مقابل و تیم مذاکره کننده هسته ای ضلع دیگری نیز وجود دارد که پایه مذاکرات محسوب می شود و با حضور معنوی و آگاهانه مقام معظم رهبری که با تدابیر خود تیم هسته ای را راهنمایی و هدایت می کند و در صورت وجود هر گونه مشکل با هشدار های خود تیم هسته ای را آگاه می کند تا حقوق ملت ایران تضعیف نشود.

امام جمعه مشگین شهر در بخشی از سخنان خود گفت: آمریکا خود را به عنوان ابر قدرت جهان معرفی می کند در حالی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران تسلیم شده و به مذاکرات روی آورده است در حالی که تاکنون آمریکا با هیچ یک از کشورهای جهانی مذاکرات انجام نداده بود و این امر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: مقاومت جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی آنان را مجبور به تسلیم در مقابل این کشور کرده است اما در این میان طرف مقابل مذاکرات هسته ای تنها در خصوص مسائل هسته ای تاکید نخواهند کرد بلکه آنان به دنبال از بین بردن اتحاد و انسجام امت اسلامی هستند لذا باید با هوشمندی تمام در مقابل انان ایستادگی کرده و از حقوق مسلم خود دفاع کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار