داعش همان « دلار آمریکایی علیه شیعه» است/ اصناف از گرانفروشی پرهیز کنند

امام جمعه موقت لاهرود گفت: برخی از اصناف و بازاریان علی‌الخصوص در محوطه های آبگرم اقدام به گرانفروشی می کنند که این کار موجب نارضایتی مسافران می شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۱۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، حجت الاسلام محمد حسین حمیدی، امام جمعه موقت شهر لاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جنایات گروه تکفیری داعش، افزود: هدف ایجاد این گروهک ضربه زدن به شیعیان است و می توان گفتداعش اختصار جمله «دلار آمریکایی علیه شیعه» می باشد.

وی بخشی از خطبه با تقدیر از راهپیمایی پر شکوه اقشار مختلف در تظاهرات روز قدس، خاطر نشان کرد: شکوه و عظمت حضور ملت در این روز نه تنها برای مردم فلسطین روحیه بخش است بلکه تمام مظلومان جهان چشم امید به چنین راهپیمایی هایی دارند.

وی همچنین در میان سخنان خود با دعوت تمام زنان و دختران ایران اسلامی به رعایت حجاب و عفاف ، حجاب را مانند صدفی دانست که گوهر وجودی زن را محافظت می کند.

حجت الاسلام حمیدی در پاپان ضمن انتقاد از برخی گران فروشی ها در منطقه، تصریح کرد: برخی از اصناف و بازاریان علی‌الخصوص در محوطه های آبگرم اقدام به بالا بردن قیمت ها و گران فروشی می کنند که با اینکار مسافران را فراری می دهند، در حالی که می بایست با رعایت انصاف، گردشگران را به ماندگاری بیشتر در منطقه تشویق کنیم.

ارسال نظرات