ورزش مشگین شهر دچار سیاست زدگی است/ شرایط ارتقاء ورزشکاران تا تیم ملی فراهم شد

سید حسین موسوی گفت: ورزش نیاز به توجه بیشتر مسئولان است، در رده های بسیج شرایط و امکانات لازم جهت پیشرفت ورزشکاران و ارتقاء آن ها تا تیم های ملی فراهم شده است.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۲۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، جلسه هم اندیشی و هم فکری مسئولین هیأت های ورزشی و مربیان بسیج شهرستان مشگین شهر با هدف تجزیه و تحلیل ورزش بسیج شهرستان و آمادگی جهت شرکت در مسابقات استانی برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه ورزش شهرستان با مشکلات و کمبودهای زیادی مواجه می باشد گفت: روسای هیأت ورزشی بسیج شهرستان می بایست با اتکا به حداقل امکانات بیشترین بازده را در پیشرفت ورزش شهرستان انجام دهند.

وی ضمن قدردانی از هیأت های ورزشی شهرستان گفت: به همت هأت های ورزشی شهرستان مشگین شهر و با وجود مشکلات زیاد قدم های ارزشمندی در خصوص ورزش شهرستان برداشته شده است لذا می بایست با ایجاد روحیه نشاط در ورزش شهرستان در مقابل هجمه های دشمنان مقاومت کرد.

سرگرد پاسدار سید حسین موسوی مسئول تربیت بدنی سپاه در این جلسه با اشاره به جنگ نرم دشمنان و استفاده از ورزش به عنوان ابزاری جهت مبارزه با جنگ نرم دشمن از مربیان و مسئولین هیأت خواست با معنوی کردن فضای ورزش شهرستان و سالم نمودن آن، فضای مناسب را جهت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در عرصه های ورزشی فراهم نمایند.

وی در این جلسه به ابلاغ زمان بندی اجرای مسابقات استانی بسیج و نحوه صعود ورزشکاران تا مسابقات جایزه بزرگ بسیج در تهران پرداخت.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ها و امکاناتی که در سپاه و بسیج به وجود آمده است، در رده های بسیج شرایط و امکانات لازم جهت پیشرفت ورزشکاران و ارتقاء آن ها تا تیم های ملی فراهم شده است لذا با همدلی و همزمانی می توان به موفقیت های بزرگ و ارزشمند دست یافت.

موسوی با بیان اینکه ورزش در عرصه های مختلف فعال بوده و اهمیت ان برای همگان قابل درک است تاکید کرد: با جمع آوری جوانان از قهوه خانه ها و خیابان ها و راهنمایی آنان به ورزش می توان استعداد های نهفته جوانان را کشف و به نحو احسن از این استعداد ها استفاده کرد.

وی با انتقاد از مسئولان گفت: ورزش نیاز به توجه بیشتر مسئولان است اما مسئولان نیز مشغول کارهای خود هستند و ورزش دچار سیاست زدگی و به فراموشی سپرده شده است در حالی که می بایست بیانات مقام معظم رهبری را در خصوص اهمیت ورزش سر لوحه کار خود قرار دهند.

در بخشی از این جلسه روسای هیأت های ورزش بسیج شهرستان و مربیان به تبادل نظر در خصوص وضعیت ورزش شهرستان پرداخته و خواستار حمایت هر چه بیشتر مجموعه سپاه و بسیج از ورزش شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار