امام جمعه نمین گفت: قسم به امیرالمؤمنین(ع) که ملت بزرگ ایران همراه با سایر ملل جهان اسلام تا ریشه کردن ریشه خبیث صهیونیزم بین‌الملل و اضمحلال جبهه استکبار جهانی پیش خواهد رفت و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن، امام زمام (عج) تحویل خواهد داد.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۳۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده، امام جمعه شهرستان نمین در خطبه های نمازجمعه این هفته با قدردانی از حضور پرشور عموم مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مرد بزرگ الهی، مؤسس نظام توحیدی در عصر بسیار حساس آخرالزمان، زمینه‌ساز تحقق انقلاب جهانی آقا امام زمان (عج) شده است.

وی گفت: ملت ایران در عصر حاضر پرچم‌دار عزت عموم مسلمین شده و به خون حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) قسم‌خورده‌اند که درسی که از امام راحل و مقام معظم رهبری گرفته‌اند به فراموشی نخواهند سپرد.

وی افزود: ادعاهای دشمنان انقلاب اسلامی طبل توخالی بوده و سنگرهای پوسیده آن‌ها ازهم ‌پاشیده شده است.

خطیب جمعه نمین بیان کرد: دشمنان در حال عقب‌نشینی بوده و پیروزی ملت ایران نزدیک است و شهادت برای این ملت یک پیروزی است.

وی گفت: مرتکب شدن جنایت‌های متعدد نشان از درماندگی دشمنان بوده و هیچ اقدامی جز جنایت در توان ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از نهادهای اجرایی محفل‌های انس با قرآن و جز خوانی‌های سطح شهرستان گفت: برخواستن نواهای دل‌نشین قرآنی از روستاها و شهرهای شهرستان نمین مایه مباهات است.

امام جمعه نمین با اشاره به بازدید اخیر خود از روستاهای سوها و نیارق افزود: وجود 30 نفر حافظ کل قرآن در روستای سوها تحسین‌برانگیز است.

وی گفت: روستای نیارق که شهر قربانی قرآن بوده در شمال غرب کشور برجسته‌ترین مکان بوده چرا که جزو اولین انقلاب کنندگان هستند و در این قیام پنج شهید زن و مرد تقدیم انقلاب کرده است.

وی از مسئولان خواست تا به این روستا توجهات لازم را داشته باشند.

خطیب جمعه نمین با تجلیل از عظمت مردم این روستا بیان کرد: روستای نیارق با 18شهید در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نه‌ت نها یک روستا نبوده بلکه شهر، مرکز استان و حتی مرکز ایران است .

وی گفت: بنده روستاهایی با شهدای زیادی نیز مشاهده کرده‌ام اما خصوصیات شهدای روستای نیارق، آن را با دیگر روستاها متمایز کرده است.

ارسال نظرات