امام جمعه نیر گفت: روز قدس نماد صف بندی حق و باطل در برابر هم بوده و جبهه حق سد محکمی در دفاع از مظلوم در برابر باطل است.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۴۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،حجت الاسلام میکائیل مقدسی، در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی گفت:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یعنی «روز قدس» است. روزی که همه هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‌کند.

وی روز قدس را صف بندی جبهه حق در مقابل باطل عنوان کرد و گفت: جبهه حق سد محکمی در دفاع از مظلوم در برابر باطل است و جهاد در راه حق یک فریضه الهی است.

حجت الاسلام میکائیل مقدسیبیان داشت: روز قدس روز دمیدن خون در رگهای امت اسلامی در دفاع از مظلوم در مقابل ظلم و بیزاری از استکبار جهانی و سردمداران جبهه باطل است.

خطیب جمعه نیر اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نماد شکوه و عظمت جبهه حق و سرآغازی برای شکست و عقب نشینی دشمن از سرزمین های اشغالی خواهد بود.

امام جمعه نیر اظهار کرد: عربستان همدست اسرائیل غاصب و این رژیم نا مشروع بوده و هر روز دست به کشت و کشتار و جنایت در یمن می زند. آل سعود به جان و مال و ناموس مردم در یمن تعدی کرده و از انجام هرگونه عمل بی شرمانه ای دریغ نمی ورزد. به همین دلیل بر جامعه اسلامی و به خصوص بر جمهوری اسلامی رواست تا در این برهه از زمان یمن را تنها نگذارد و هر آنچه که از دستش بر می آید چه درحد محکومیت و چه در حد عوامل بازدارنده، گام هایی اساسی بردارد تا شاید دیگر کشور ها هم غیرت پیدا کرده و این عمل وحشیانه ی عربستان را محکوم کنند. این مقاومت ها در نهایت منجر به پیروی و عقب نشینی عربستان خواهد شد.

ارسال نظرات