مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت:روز قدس روزی است که به مسلمانان و آزادی خواهان جهان راه واقعی رهایی قدس را یادآوری می کند و نماد همدردی ملت های مسلمان با فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۵۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان در سخنانی اظهار داشت: یکی از وظایف خطیر که بر عهده هر مسلمانی نهاده شده وظیفه حمایت از مظلومین و مستضعفان است که امام راحل و عظیم الشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تعیین روز قدس برای خروش امت مسلمان علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست و حمایت از ملت مظلوم فلسطین, انجام این وظیفه را در دل ماه خدا قرار داد تا مسلمانان جهان در این روز با زبان روزه به پشتوانه عشق به بندگی و تبعیت از فرمان خداوند عبادت تجسم یافته ای را در دل عبادت دیگری به نمایش گذارند تا جهانیان به مفهوم عبادت و قدرت اسلام واقف شوند.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس و سر دادن فریاد تنفر و انزجار از استکبار و صهیونیسم افزون بر اهمیت ذاتی که دارد در بیشتر سالها با رویداد خاصی مصادف شده است و امسال نیز در روز قدس سران استکبار و صهیونیست در تلاشند با به راه انداختن انواع آشوب ها در منطقه, مسئله فلسطین را از اولویت خارج کنند.

محمدپناه تصریح کرد: سران استکبار با سروسامان دادن به گروهک مزدور و تکفیری داعش و آتش افروزی در منطقه میخواهند مانع وحدت جهان اسلام شوند و یکی از راه های اصلی خنثی کردن این توطئه استفاده از فرصت بی نظیر روز قدس است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان یادآور شد: مردم با حضور پرشکوه خود در روز قدس به توطئه گران اثبات خواهند کرد که فلسطین و آزادسازی قدس شریف مسئله اول جهان اسلام است و توطئه صهیونیستی نمیتواند اندیشه آزادسازی قدس را که کابوس همیشگی صهیونیست هاست برای لحظه ای از اذهان مسلمانان دور سازد.

وی با بیان اینکه حضور عظیم و غیرتمندانه و استکبارستیزانه روزه داران آگاه در سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس هوشمندی و اراده راسخ مسلمانان جهان برای آزادی قدس را به اثبات می رساند تاکید کرد: جهان اسلام مانند همیشه برای خلق حماسه به رفتار ملت ایران چشم دوخته پس تلاش کنیم قطره ای از سیلی باشیم که روز قدس برای آزادسازی قدس شریف به راه می افتد.

محمدپناه بیداری را نیاز امروز جوامع اسلامی عنوان کرد و گفت: باید مسلمانان از خواب غفلت بیدار شوند و با اتحاد و انسجام خویش دنیای استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی را به زانو دربیاورند.

محمدپناه با اشاره به سخن امام خمینی که فرموند اگر هر کدام از مسلمانان یک سطل اب بریزند اسراییل را اب خواهد برد و این غده سرطانی از روی زمین محو خواهد شد گفت: شكوه حماسي مردم خداجو در این روز, كاخهاي استبداد و بيداد را به حقارت مي كشد.

ارسال نظرات