به همت ناحیه مقاومت بسیج بافق:

نشست کارگروه تخصصی فرهنگی سیاسی شهرستان بافق برگزار شد

نشست کار گروه تخصصی فرهنگی سیاسی با حضور فرماندهی محترم ناحیه جناب سرهنگ جمالی، مسئول نمایندگی حجت الاسلام دهستانی و اعضای کارگروه فرهنگی سیاسی در نماز خانه کانون ناحیه بافق برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۷۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: نشست کار گروه تخصصی فرهنگی سیاسی با حضور فرماندهی محترم ناحیه جناب سرهنگ جمالی، مسئول  نمایندگی حجت الاسلام دهستانی و اعضای کارگروه فرهنگی سیاسی در نماز خانه کانون ناحیه بافق برگزار گردید.

جلسه کارگروه فرهنگی سیاسی با حضور 25 نفر از اعضای کارگروه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط برادر بسیجی نصرالله تشکری آغاز شد.

سروان پاسدار محمد جواد مسلمان موضوعات پیرامون کارگروه فرهنگی سیاسی را تشریح کرد و از اعضای کارگروه خواست سعی کنند طرحی که ارائه می دهند کامل و کارشناسی شده باشد تا راه گشای معضلات جامعه باشد.
جواد دهقانزاده رئیس کارگروه فرهنگی سیاسی در مورد طرح هایی که اعضای کارگروه ارائه می دهند خاطر نشان کرد: در مورد موضوع مطرح شده در جلسه امروز تحقیق و پژوهش کنید و یک طرح جامع برای ماه آینده ارائه دهید تا در مورد آن با اعضا به بحث و گفت وگو بپردازیم و انشا الله هر سه ماه یک بار از این ایده ها به یک طرح جمع بندی شده برسیم.
در پایان بعد از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام دهستانی مراسم ضیافت افطاری برگزار شد.

ارسال نظرات