دلایل حضور بانوان یزدی در راهپیمایی روز قدس؛

فرزندان خود را برای دفاع از فلسطین راهی خواهیم کرد/ما نیز عاشق مبارزه با اسراییل هستیم

بانوان یزدی شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس دلیل این حضور خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۹۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، یزدبانو نوشت: در روز قدس، بانوان پاکدامن و محجوب یزدی نیز پا به پای دیگران به میدان آمدند و انزجار خود از رژیم سفاک صهیونیست را اعلام کردند.
خبرنگار یزدبانو، در میان سیل جمعیت از تعدادی از بانوان دلیل حضورشان را جویا شد که در ادامه می خوانید:

خانم باقی زاده گفت:من، به عنوان یک بانوی یزدی در این راهپیمایی شرکت کرده ام؛ و با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) برای پشتیبانی از ولایت فقیه و به امید نابودی دشمنان اسلام همچون وهابیت، آل سعود، آمریکا و اسرائیل  به میدان آمده ام.

از دانش آموز مقطع دبیرستان که این سوال را پرسیدیم پاسخ داد: یکی از دلایل اصلی حضور در راهپیمایی این است که بین همه ی مسلمانان اتحاد ایجاد گردد؛دشمنان مسلمانان آگاه باشند،همه ی مسلمانان با یکدیگر متحدیم و با هر مشت خود نشان می دهیم که شما را نابود خواهیم کرد.
صهیونیست و آمریکا حق ندارند فکر کنند که با تهدید های نظامی خود می توانند جلوي پیشروی ما را بگیرند،همه ی ما مسلمانان با هم متحدیم و تا آخر پشت ملت غزه، فلسطین و یمن خواهیم بود.

خانم شایق  نیز اعلام کرد: ما پیرو ولایت فقیه هستیم، به فرموده رهبر عزیزمان، برای نشان دادن حمایت خود از دیگر مسلمانان همچون یمن و فلسطین در این روز بزرگ اعلام آمادگی میکنیم.

خانم رضایی گفت:ما برای امید بخشی به ملت فلسطین،در این راهپیمایی شرکت کرده ایم.

بانوی یزدی دیگر اظهار کرد:  ما مطیع امر رهبریم،آمده ايم بگوییم تا آخرین نفس ایستاده ایم.

فاطمه برخوردار، دیگر بانوی یزدی گفت:امروز روز قدس است و برای آزاد سازی قدس شعار می دهم.

خانم رجبی خاطر نشان کرد:به عنوان یک خواهر شهید و همسر جانباز وظیفه خود می دانستم که در این راهپیمایی شرکت کنم. ما مطیع امر رهبریم؛اگر ولایت دستور دهد باز هم فرزندان و برادران خود را برای دفاع از فلسطین و غزه راهی خواهیم کرد.

خانم ارجمندی با ابراز تاسف از وضعیت کودکان فلسطین و یمن نیز پاسخ داد:من آمده ام تا به یمن و فلسطین بفهمانم من هم بچه دارم،شما را درک میکنم، من همواره حامی شما خواهم بود.

خانم تابان گفت:ما عاشق مبارزه با اسرائیل و گوش به فرمان ولایت هستیم.

دیگر بانوی یزدی اظهار کرد:مسلمانان فلسطین بدانند که تنها نیستند،ما همیشه در صحنه ی مبارزه حضور داریم،در صورت لزوم جان خود را برای دفاع از آن ها فدا خواهیم کرد.

خانم یزدی دیگری خود را مطیع امر رهبری خواند و دلیل حضورش را فرمان رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

خانم خدابنده گفت: امروز با خیلی از زنان محجبه و مردان پاکدامن روزه دار برای راهپیمایی روز قدس آمده ایم تا به دنیا ثابت کنیم اسلام علیه ستم به مظلوم قیام میکند؛در این هوای گرم و دهان روزه آمده ایم تا به همگان اسلام واقعی را ثابت کنیم و بفهمانیم آنچه در غرب تبلیغ میشود،اسلام واقعی نیست.ما مخالف ستم به مظلوم هستیم،در هر کجای دنیا به مظلومی با هر آیینی ستم شود، به مبارزه با ظالم خواهیم شتافت.

خانم میرهدایی هم جواب داد:در ابتدای امر ما نشان میدهیم که همواره پیرو و گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم.

امام خمینی (ره) این روز را روز قدس نامید؛مردم هرساله پر شور تر از قبل در این راهپیمایی بزرگ شرکت میکنند.امسال به دلیل بحث مذاکرات، شرکت در راهپیمایی اهمیت بیشتری دارد.

اینها تنها تعدادی از سیل خروشان جمعیت بانوان یزدی بود که در مراسم امروز شرکت کردند.

*به راستی این جانباز با یک پا با چه عشقی آمده بود؟

این کودک که بلند و مستمر شعار «مرگ بر اسرائیل» سر می داد.

این بانوان در این گرمای طاقت فرسا ی یزد با چه انگیزه ای آمدند؟

و این ....

دست مریزاد...

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار