خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده سپاه زرقان در گفتگو با بسیج به مناسبت سالروز عفاف و حجاب:
علیپور: قیام مردم مشهد و واقعه‌ی مسجد گوهرشاد در مقابله با کشف حجاب، مصداق بارز مبارزه با منکری است که متأسفانه هنوز آثار شومش در کشور ریشه ‌کن نشده است .
کد خبر: ۸۵۳۹۶۰۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد علیپور در خصوص روز حجاب و عفاف در گفتگو با خبرگزاری بسیج از فارس بیان کردد : بیست و یکم تیرماه روزی بود که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید .  قیام مردم مشهد و واقعه‌ی مسجد گوهرشاد در مقابله با کشف حجاب، مصداق بارز مبارزه با منکری است که متأسفانه هنوز آثار شومش در کشور ریشه ‌کن نشده است .

وی افزودند : حجاب اسلامی، تجلی زیبایی های معنوی زن است که حسن انتخاب او را به منصه ظهور درآورده است.چادر، پوشش دینی و ملی زنان ایران است که دیانت، ملیت و استقلال فرهنگی ملت مسلمان ایران را در دنیا متجلی می سازد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان تاکید کرد : یکی از مهم ترین آسیب هایی که حجاب را تهدید می کند شبکه های ماهواره ای است . ماهواره به صورت مستقیم بر روح معنوی افراد تاثیر می گذارد .درونی پاک ، بیرونی پاک می پروراند و هرگز قلب پاک موجب بارور شدن میوه ناپاکی به نام بی حجابی و بد حجابی نخواهد شد .

علیپور ادامه داد: ارزش انسان بسیار بالاست و حجابی که اسلام قرار داده برای حفظ ارزشهاست و حکمت آن سنجش میزان عبودیت و اطاعت بندگان است.

وی در پایان خاطر نشان کردند: هيچ صاحب گنج و گوهري ، جواهرات خود را بدون حفاظ، در معرض ديد رهگذران نمي گذارد تا بدرخشد، جلوه کند و چشم و دل بربايد، چون خود جواهر ربوده مي شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار