کد خبر: ۸۵۳۹۶۴۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

بیانیه مشترک ودعوت  فرماندهی ومسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند به مناسبت  فراررسیدن روز جهانی قدس

روز قدس   مختص ایران نیست ،روز دنیای اسلام است امام خامنه ای (مد ظله العالی)

قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، وطن میلیون ها آواره فلسطینی است که استکبار جهانی آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد.از همان نخستین سال های اشغال پاره تن اسلام، با مقاومت فلسطینیان و اعتراض مسلمانان و دیگر انسان های آزاده جهان، نهضت مقابله با اسرائیل و حمایت از فلسطین مظلوم شکل گرفت. با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت مسلمان ایران به ویژه پس از صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)  در سال 1358 مبنی بر نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان های خویش قرار داد. از این رو، همه ساله، روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستم کاران تاریخ و به لرزه درآوردن پایه های سست رژیم اسرائیل تبدیل کرده است.چرا که بیت المقدس به عنوان مهم ترین شهر فلسطین، از نظر اسلامی اهمیت ویژه ای دارد .

روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل وغارت های ضد بشری رژیم دیکتاتور آل سعود علیه یمن و مردم بی گناه آن به نیابت از دژخیمان صهیونیست است و نیز همچنین شاهد ادامه اشغالگری و ظلم بی شرمانه علیه آورگان بی دفاع و مردم بی پناه و مظلوم غزه و فلسطین هستیم که نشان از ترس و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی مردم بی دفاع و بی پناه فلسطین است.   با توجه به شرایط حاکم بر خاورمیانه و دنیای اسلام، روز جهانی قدس امسال از حساسیت‌های متفاوتی برخوردار شده است. تروریست‌های تکفیری داعش که در بستر اختلافات شیعه و سنی و با انحراف موج بیداری اسلامی ایجاد شده است، مسلمانان را در عراق، سوریه، مصر، لیبی، تونس و الجرایز سلاخی می‌کنند.تروریست‌های تکفیری داعش که متأسفانه ریال‌های سعودی را در جیب خود می‌بینند به عنوان حافظ منافع رژیم صهیونیستی با برنامه‌های تدوین شده موساد تاکنون عمل کرده‌اند. این روزها که رژیم صهیونیستی گسترش شهرک صهیونیستی را دنبال می‌کند، داعش گروه‌های مقاومت را تهدید کرده است. تروریست‌های تکفیری برنامه‌های گسترده‌ای جهت نفوذ در فلسطین برای تأمین منافع تل‌آویو در حال اجرا هستند.عملکرد تروریست‌های تکفیری نشان می‌دهد که داعش و در پس پرده رژیم صهیونیستی با همراهی رژیم سعودی به شدت نیازمند اختلافات شیعه و سنی هستند، لذا روز قدس فرصتی است که در آن امت واحده اسلامی در کنار یکدیگر در مقابل اشغالگران قدس شریف صف‌آرایی کنند ودر کنار حوادث منطقه‌ای که ضرورت دنیای اسلام را پررنگ کرده است، موضوع مذاکرات هسته‌ای و تفاهم ایران با گروه 1+5 به عنوان یک رویداد مهم در روز قدس خودنمایی می‌کند. ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یعنی یوم الله روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند تا رویکرد ضد استعماری خود را با صدایی واحد به رخ جهانیان بکشانندو همه با هم بگوئیم ، امروز کودکان فلسطین ویمن برای اسلام خون می دهند وما قرار است  فریاد بزنیم (مرگ برآمریکا ومرگ بر اسرائیل)

این جانب ضمن تسلیت شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی (علیه السلام ) وقبولی طاعات وعبادات در ماه ضیافت الهی خصوصا لیالی قدر ، از عموم ملت مسلمان وبا بصیر اسلامی، خصوصا مردم ولایت مدار شهرستان زرند به نمایندگی از همه پاسداران وبسیجیان شهرستان دعوت بعمل می آوریم تا با حضور گسترده خویش علاوه بر حمایت از آرمان مقدس مقاومت فلسطینیان و محکومیت جنایت صهیونیسم و داعش‌های مزدوروآل صعود در یمن از مواضع هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت کنیم ودر همه حال گوش به فرمان ولی فقیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) آماده جانفشانی هستیم

وعده همه ما جمعه 19/4/1394 ساعت 11 صبح  - خیابان فلسطین ازمقابل  مسجد النبی  صل الله علیه وآله وسلم به طرف مسجد جامع


سرهنگ پاسدار عبدالمجید زمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند


محسن اسدی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

ارسال نظرات