مدیریت خانه نور ایرانیان بصیرخراسان رضوی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:
در رویکرد اشتغال زایی یک سری محدودیت ها برداشته شود و از تعیین دامنه افراد با شرایط خاص جلوگیری شود تا اقشار مختلف جویای کار بتوانند از معضل بیکاری رهایی یابند و اینگونه آمار فساد اجتماعی کاهش یابد.
کد خبر: ۸۵۳۹۶۵۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
غلامحسین رهبار دار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از اتصال مشکلات اقتصادی کشور به تحریم ها از سوی برخی از دولتمردان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس مصداق از شرایط تحریم برای کشورمان بود و حال شاهد پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف از جمله امار بالای نخبگان و دانشمندان و خلاقیت های گسترده آنها در علوم مختلف هستیم  و همین عدم نیاز ما به دنیای ماورای بومی مان را  تثبیت می سازد.

وی بیان داشت: تحریم از نظر اقتصادی بی اثر نیست در حال حاضرچندین میلیارد پول نفت در آمریکا بلوکه شده ولی  ایران می تواند از این موانع با خوداتکایی عبور کند.

غلامحسین رهباردار گفت :درمشکلات اقتصادی امروز  اولین گام موثر اشتغال زایی است و سپس فقرزدایی می باشد . سیری به آمار معتادان اگر بیندازیم این را آشکار می سازد .

وی اظهار داشت : مشکل در خرید ، گذران زندگی روزمره و هزینه های بالای موجب گردیده تا در این سال ها حضورفعالانه خانم ها را در تامین معاش اقتصادی خانواده شاهد باشیم  .

رهباردار گفت : دو قطبی شدن اقتصادی در جامعه رو به افزایش است و صدمات اقتصادی در اقشار فقیر جامعه بیشتر است و به طور مثال حلب روغن 13000 تومان  در بالای شهرو پایین شهر یک قیمت را دارد .

وی در ادامه گفت: در رویکرد اشتغال زایی  یک سری محدودیت ها برداشته شود  و از تعیین دامنه افراد با شرایط خاص جلوگیری شود تا اقشار مختلف جویای کار بتوانند از معضل بیکاری رهایی یابند و اینگونه آمار فساد اجتماعی کاهش یابد.

رهبار دار گفت: اقتصاد مقاومتی نقشی پویا در شرایط تحریم دارد. مدیریت خانه نور ایرانیان بصیرخراسان رضوی گفت :  واردات بی رویه کالا تولید را کاهش می دهد و حال در کشورما سیر صعودی کالاهای درجه 3 از سایر کشورها را داریم که  مضرات بسیاری را به لایه های مختلف اقتصادی ایجاد می نماید .
ارسال نظرات