فرمانده محترم سپاه الغدیر یزد در یادواره سه شهید مزرعه علی اکبر خانی
همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و لیالی قدر، سومین یادواره سه شهید مزرعه علی اکبر خانی از توابع بخش نیر با عنوان(«فرزندان زهرا» برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۷۳۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و لیالی قدر، سومین یادواره سه شهید مزرعه علی اکبر خانی از توابع بخش نیر با عنوان(«فرزندان زهرا» برگزار شد.

این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف مردم، فرمانده محترم سپاه الغدیر یزد و مسئولان شهرستان در مسجد روستای مزرعه علی اکبر خانی برگزار شد و یاد و خاطره سه شهید این روستا به ویژه شهید موشکی (غدیر) این روستا مهندس سید رضا میر حسینی گرامی داشته شد.

فرمانده محترم سپاه الغدیر یزد در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دو رویداد بزرگ تاریخی ایران اسلامی هستند که جوانان بسیاری در آن به مقام رفیع شهادت رسیدند، اظهار داشت: این دو رویداد گرچه دشواری های خاص خود را داشت اما مردم ایران در آن حماسه آفریدند.

سردا فتوحی عنوان کرد: شهدا امروز نقطه روشنی بخش و نورانی در جهان هستند و روحیه شهادت طلبی، استقلال خواهی و ایستادگی آنها معادلات دنیا در مورد ایران را به هم زد.

وی ادامه داد: شهدای موشکی مانند احمدی مقدم و شهید این روستا مهندس سید رضا میرحسینی با شهادت طلبی خود باعث شدند دشمنان ایران در منطقه نتوانند کوچکترین حرف زور به ملت شریف ایران بزنند و از لحاظ موشکی ایران حرف اول را در منطقه و یا حتی جهان بزند.

سردارفتوحی تاکید کرد: عزت و سربلندی این است که با عزت و افتخار مرگ را در آغوش بگیرند اما تن به ذلت و خواری ندهند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در این مسیر دنباله رو مکتبی به نام مکتب عاشورا و امام و رهبری همچون امام حسین(ع) است و شهادت طلبی و نهراسیدن از مرگ را از این مکتب آموخته اند.

سردار فتوحی از خانواده معزز شهدا تجلیل کرد و ایشان را نمونه صبر و پایداری دانست.

ارسال نظرات