فرمانده نیروی انتظامی مازندران در گفتگو با بسیج:
مسعود جعفری‌نسب با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در کشور تکلیف همگانی اعم از مسئولین اجرایی و مردم است، افزود: عفاف و حجاب سبب آرامش روحی فرد در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۱۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

عفاف و حجاب آرامش روحی جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده انتظامی مازندران در مورد الزام جامعه  از قانون حجاب و عفاف گفت: باورهای دینی و پای‌بندی به اصول اخلاقی ضامن سلامتی افراد و جامعه است و مسئولین هم در ترویج حجاب و عفاف برنامه های اسلامی را در سطح شهر ها و مناطق اجرا کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و حضور گردشگران مطالبات مردمی در زمینه پوشش و امنیت اخلاقی افزایش یافته که همانند گذشته طرح امنیت اخلاقی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی در حال تلاش هستند تا شاهد این‌گونه معضلات در جامعه نباشیم.

جعفری نسب، حفظ حجاب را یکی از وظایف افراد جامعه  بویژه زنان دانست  و اشاره کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان لازم است تمامی افراد به‌ویژه خانواده‌ها آگاهی لازم داشته باشند  لذا  نتیجه توجه به این مهم سبب می‌شود خانم‌ها از نگاه‌‏های آلوده و آسیب‏‌ها در امان بمانند و جامعه نیز امنیت و آرامش خاطر داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها