مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه رعایت حجاب برای سالم نگهداشتن جامعه ضروری است، گفت: اگر تمامی افراد جامعه حجاب را رعایت کنند این موضوع به سلامت روانی و اجتماعی جامعه منجر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۱۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  در خصوص برنامه های خود در مسئله حجاب یادآور شد: با توجه به تعطیلات تابستانی برای ترویج حجاب در طرح‌های سامان‌دهی دریا و ورودی‌های استان تبلیغات محیطی و بروشورهای در قالب توصیه‌ای در دستور کار ما قرار دارد.

 جاودانی تصریح کرد: برای داشتن جامعه‌ای سالم، بانشاط و پویا حدود و آزادی‌های اجتماعی باید در نظر گرفته شود و نباید با پوشش نامناسب امنیت روانی و اجتماعی افراد را بر هم بزنیم.

وی گفت: رعایت حجاب برای حفظ امنیت روانی جامعه، کمک به اجتماع در راستای تعالی و بهتر شدن در حوزه‌های مختلف و نگهداشتن ذهن مردم از رفتن به سمت کارهای نادرست ضرورت دارد.

احد جاودانی با بیان اینکه قرار است نمایشگاه مد و لباس به صورت استانی در شهرستان تنکابن برگزار شود، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها این است که پوشش مناسبی را به افراد معرفی کنیم به‌دلیل اینکه در بازارها کم‌تر می‌توان لباسی تهیه کرد که پوشش مناسبی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها