خداوند خواسته زیبایی بانوان پوشیده شود که در صورت رعایت نکردن مقوله حجاب توسط بانوان جامعه نا‌امنی را شاهد می شویم.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۱۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

               



استاد مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) با بیان اینکه از لحاظ شرعی حدود حجاب معلوم است  ودلیل اینکه تاکید بر حجاب خانم‌ها بیشتر است، اظهار کرد: بانوان به‌دلیل زیبایی، لطافت و جاذبه‌ای که دارند و همچنین به‌علت وجود حس تنوع‌طلبی در ذات مردان موجب تحریک آنان، گسترش فساد در جامعه و در نتیجه افزایش نا‌امنی برای عموم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مشاهده می‌کنیم که خانم‌ها با آرایش غلیظ و پوشش زننده در محیط اجتماع دیده می‌شوند، اضافه کرد: حتی در خانواده‌های مذهبی نیز فرزندان با پوشش بدی ظاهر می‌شوند که در امر حجاب فاقد معرفت لازم هستند و خود را مقید به رعایت آن نمی‌دانند.

استاد مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) تصریح کرد: در واقع اعتقادات و جهان‌بینی ما تقلیدی بوده و توجه به مقوله حجاب سبب می‌شود که نسل آینده ما این موضوع را سبک نشمارند که باید مورد توجه قرار گیرد و این وظیفه مادران است.

ساداتیان با تاکید بر اینکه همه افراد از کودکان گرفته تا مادران و خانم‌های مسن باید حجاب را رعایت کنند، گفت: در قرآن‌کریم حدود حجاب برای خانم‌ها و آقایان کاملاً مشخص و واضح بیان شده که عدم توجه به مقوله حجاب می‌تواند تبعات بدی در پی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها