رئیس ستاد اقامه نماز مازندران:

حمایت اسرائیل از داعش برای تحریف مفاهیم ناب اسلامی

رئیس ستاد اقامه نماز مازندران گفت: در حال حاضر اسرائیل به‌دنبال تحریف مفاهیم ناب اسلامی با حمایت از گروه تروریستی داعش است.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۲۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی اظهار کرد: سرزمین فلسطین در ساحل دریا مدیترانه و بین کشورهای مصر، لبنان، اردن و سوریه قرار دارد.

وی افزود: یکی از دامنه‌های این منطقه به نام کوه صهیون شهرت دارد که در آنجا حضرت داود نبی به دنیا آمد و از آنجا ماموریت یافت تا قدس شریف را تاسیس کند و در ادامه حضرت سلیمان نبی آن را تکیمل کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز مازندران اضافه کرد: در اواخر قرن نوزدهم، نام این کوه به صهیونیست شکل گرفت.

این مسئول تصریح کرد: واژه اسرائیل کلمه عبری، لقب یعقوب نبی و به معنی جنگیدن به همراه خدا است.

ابراهیمی ادامه داد: هنگامی که دولت عثمانی فروپاشید، قدرت‌مداران آن زمان به دنبال تقسیم این منطقه استراتژیک خارومیانه بودند و در منزاعاتی که برای تقسیم این سرزمین با یکدیگر داشتند، معاهداتی را به امضا رساندند که درپی آن فلسطین مستعمره انگلیس شد.

وی اضافه کرد: یهودیان صیهیونیست از فرصت پیش آمده استفاده کردند و با برگزاری همایش و کنفرانس‌های متعدد، خواستار تشکیل حکومت صهیونیستی در فلسطین شدند.

رئیس ستاد اقامه نماز مازندران بیان کرد: برای اولین بار هرتزل نظریه تشکیل حکومت صهیونیستی را به اجماع نظر یهودیان رساند و برای مطهرسازی نیت خود به معاهدات صلح با سران خائن کشورهای اسلامی اقدام کرد که نمونه بارز آن را می‌توان معاهده کمپ دیود دانست.

ابراهیمی با بیان اینکه موصاد و سیا نیز در کنار تشکیل رژیم صهیونیستی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: این دو سازمان برای رسیدن به اهداف صهیونیست‌ها تشکیل شد که هدف آنها ایجاد حکومت اسرائیل از منطقه نیل تا فرات بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مهم‌ترین مانع خود در منطقه را کشور شوری سابق دید، افزود: برای مبارزه با این کشور دست به حیله‌های متعددی زدند و توانستند این کشور را از درون متلاشی و کمونیست‌ها نیز توان مقابله با آنها را نداشتند.

مدیرکل سابق ارشاد مازندران با اعلام اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی بر پایه دروغ و افترا تشکیل شد، گفت: هر کشوری که مانع فعالیت آنها شود با اتهام‌زنی به دنبال حذف آن هستند.

ابرهیمی با بیان اینکه تفرقه‌افکنی یکی دیگر از شیوه‌های مرسوم آنها است، افزود: ایجاد فتنه در بین کشورها از شیوه‌های است که برای رسیدن به اهداف خودشان از آن بهره می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در برهه‌ای از زمان، برنامه ایجاد نفاق بین ایران و امارات، عربستان و قطر، عراق و کویت، سوریه و اردن در برنامه جدی کار آنها قرار داشت و در برخی از این کشورها نیز حربه آنها پاسخ‌گو بود.

رئیس ستاد اقامه نماز مازندران ایجاد جنگ‌های فرسایشی را یکی دیگر از شیطنت‌های صهیونیست‌ها برای تضیعف کشورهای منطقه عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر این رژیم به‌دنبال تحریف مفاهیم ناب اسلامی با حمایت از گروه تروریستی داعش است.

ابراهیمی تصریح کرد: این گروه با حمایت صهیونیست‌ها دست به جنایاتی می‌زند که چهره اسلام را در بین اذهان مردم دنیا مخدوش کند.

وی افزود: در کجای اسلام امر به بریدن سر، تجاوز به ناموس مسلمان و تخریب فرهنگ آثار تاریخی جایز است.

رئیس ستاد اقامه نماز مازندران با بیان اینکه آنها پیامبرشان صهیونیست و دین‌شان اسرائیل است، خاطرنشان کرد: نام‌گذاری روز قدس نشان از بینش حکیمانه امام خمینی بود تا نشان دهد اسرائیل بزرگترین خطر عظیم برای اسلام است.

ابراهیمی در پایان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی، گفت: گروه 5+1 به دنبال حل و فصل مسئله هسته‌ای نیست، دشمنان بدانند نمی‌توانند در برابر اراده ایرانی شیعه مسلمان بایستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار