فرمانده حوزه کوثر صومعه سرا با بیان اینکه که چادر را از سر برداشتن اولین شکست دختر مسلمان و پیروزی دشمنان در اهدافشان است، گفت: برهمین اساس جامعه شناسان غربی تنها راه تسلط بر کشورهای اسلامی را سلطه فرهنگی آن هم به ویژه تسلط بر زنان می دانند.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۳۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

آرزو محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، با بیان اینکه رعایت حجاب برای سالم نگه داشتن جامعه ضروری است، اظهار کرد: اگر تمام افراد جامعه حجاب را رعایت کنند این موضوع به سلامت روانی و اجتماعی جامعه منجر می شود .

وی با بیان اینکه ارزش زن به حجابش است و حجاب زن مانند گنج با ارزش است و باید از آن مراقبت و نگهداری شود، افزود: این گوهر با ارزش هر ساله در نیمه  اول سال که هوا رو به گرمی می رود با تغییرات چشمگیری روبرو می شود و بهانه ای برای افرادی شده که با پوشش زننده وارد اجتماع می شوند که با فرهنگ و دین ما هیچ گونه هم خوانی ندارد.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: اهمیت پوشش اسلامی تا جایی است که خداوند در بسیاری از سوره  های قرآن از آن به عنوان حافظ انسان در برابر بسیاری از مسائل و مشکلات می داند .

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) می فرمایند: «در بدن عضوی کم سپاس تر از چشم نیست، پس خواهش آن را برآورده نسازید که شما را از یاد خدای بزرگ و بلند مرتبه باز می دارد.»، تصریح کرد: ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله ) می فرمایند: «پس کسانی که از حجاب فراری اند و بهانه کرده اند که ما دوست داریم آن جور بگردیم و به خاطر دل خودمان می خواهیم و کاری به کسی نداریم و از این دست حرفها حقیقتا به دنبال رفع این حد و حدودی است که اسلام ایجاد کرده. اسلام نفس اماره ی آدمی را از این سرکشی مخرب مهار می کند. حجاب تنها سلاحی است که از هر دو شخص مهاجم و مدافع حفاظت می کند».

محمدی خاطرنشان کرد: حجاب در فرهنگ های مختلف امری پسندیده و مطلوب است و به معنی حفظ انسان در مقابل چشمان افراد نامحرم و نیز مانعی برای خودنمایی زنان است.

وی اظهار کرد: دشمنان آگاه و دوستان جاهل، انواع پوشش ها و بهترین و برترین نوع آن که چادر است را مورد طعن و تمسخر و اشکالات مختلف مانند: چادر دست و پا گیر است، گران است، استخوان ها را پوک می کند، حجاب پیرزنان است، جلوی نشاط و شادابی را می گیرد و ده ها اشکال دیگر قرار می دهند .

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا افزود: هنگامی که زن مسلمان و دختر جوانی با این جملات و حرف ها به وسیله کتاب ها، فیلم ها، جراید، اشخاص و افراد جاهل و معاند در جامعه تحقیر و سرزنش شد، و از طرفی وقتی آگاهی کامل از دین و فلسفه حجاب و چادر نداشت و از معنویت و ارتباط بالا با خداوند بزرگ برخوردار نبود، گمان می کند تنها راه فرار از این هجوم ها، سرزنش ها، زخم زبان ها، ابرو بالا انداختن ها، اشکال تراشی ها و بهانه ها، کنار گذاشتن چادر است.

محمدی با بیان اینکه در حالی که چادر را از سر برداشتن اولین شکست دختر مسلمان و پیروزی دشمنان در اهدافشان است تصریح کرد: برهمین اساس جامعه شناسان غربی تنها راه تسلط بر کشورهای اسلامی را سلطه فرهنگی آن هم به ویژه تسلط بر زنان می دانند، به گونه ای که با تحقیر، آنها احساس بی هویتی و پوچی نمایند، به دنبال آن فرهنگ ابتذال غرب را جایگزین نمایند.

وی خاطرنشان کرد: شهید یعقوب ابراهیم نژاد فرموده "اگر می دانستم با هر بار که خونم ریخته می شود بی حجابی آغوش حجاب را در بر می گیرد. حاضر بودم هزاران هزار بار کشته شوم".

ارسال نظرات