مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

جایگاه دانشجویان طرح ولایت در خیمه فرماندهی جنگ نرم است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: جایگاه دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت در خیمه فرماندهی جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۳۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، کامیار مهدی پور امروز در جمع دانشجویان خواهر شرکت کننده در دوره طرح ولایت کشوری با اشاره به تاریخچه طرح ولایت اظهار کرد: دوره طرح ولایت در اوج دوران اصلاحات رقم خورد و در حال حاضر 20 دوره از عمر با برکت خود را سپری می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت های تشکیل این دوره گفت: چه ضرورتی ایجاب کرد که این دوره شکل گرفت، باید حال و هوای آن سال ها را مرور کرد که شبهه پراکنی های زیادی در فضای دانشگاهی پیرامون اسلام بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: در دانشگاه ها، بردهای دانشجویی و روزنامه ها پر بود از مطالبی که غیر از باورهای دینی بود.

مهدی پور گفت: شما دانشجویان نخبه باید بدانید که در این فضای تاریخی در چه مقطعی قرار گرفته اید،  چرا که شما در این مقطع سنی در جنگ نرم هستید، جنگی که مبتنی بر عزم و اراده است.

وی افزود: در دوره طرح ولایت کشوری افق نگاه شما این باشد که در جنگ نرم در چه مقطعی قرار گرفته اید، خطاب آقا به شماست و در این جنگ نرم مرکز فرماندهی ایران است و افراد این جنگ ملت ها هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: باید جایگاه شما در خیمه فرماندهی جنگ نرم مشخص باشد، در این خیمه نیازهایی وجود دارد که مقام معظم رهبری اصلی ترین نیازهای این خیمه  را مشخص کردند که اندیشه پردازی و مسائل انقلاب و مسائل جهانی است.

مهدی پور تصریح کرد: مجموعه ای که بتواند در این خیمه تاثیرگذار باشد به افرادی نیاز دارد و شما که در این دوره شرکت می‌کنید باید بتوانید بعد از اتمام دوره حرفی برای گفتن داشته باشید.

وی استفاده و ارتباط با اساتید دوره، تعامل با دانشجویان دیگر استان ها، برگزاری جلسات جمعی و استفاده از دروس سخنران ها را برای دانشجویان شرکت کننده طرح ولایت کشوری تاکید کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه شما باید زکات این دوره ای را که می‌گذرانید بپردازید گفت: بعد از اتمام دوره باید فعالیت خود را در دانشگاه ها آغاز کنید.

مهدی پور با بیان اینکه ترم آینده به خاطر انتخابات ترم حساسی خواهد بود گفت: نقش ما که نقش بصیرت بخشی و روشنگری سیاسی است از توان و اخلاص شما برای روشنگری دیگر دانشجویان از وجود شما استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار