آخرين وضعيت سرخابي‌ها در فصل نقل و انتقالات

«نه» قوچان‌نژاد به پرسپوليس، «بله» سزار به استقلال

هرچه فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال به روزهاي پاياني‌اش نزديك مي‌شود تكاپوي تيم‌هاي ليگ برتري براي قرارداد با بازيكناني كه مدنظرشان است، بيشتر مي‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۶۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، هرچه فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال به روزهاي پاياني‌اش نزديك مي‌شود تكاپوي تيم‌هاي ليگ برتري براي قرارداد با بازيكناني كه مدنظرشان است، بيشتر مي‌شود. در اين بين دو تيم استقلال و پرسپوليس بيشتر از بقيه تيم‌ها توي چشم بوده و هواداران اين دو تيم گوش به‌زنگ هستند ببينند تيمشان فصل آينده با چه بازيكناني به ميدان خواهد رفت. در روزهاي اخير هم صحبت‌هاي زيادي درباره بازيكناني كه قرار است در ليگ آينده پيراهن استقلال و پرسپوليس را بپوشند به گوش مي‌رسد؛ نام‌هايي كه برخي از آنها خيلي زود تكذيب و بعضي ديگر هم گفته مي‌شود در تيررس دو تيم هستند. 
    
پرسپوليسي‌ها يكي از تيم‌هاي پرسروصداي فصل نقل و انتقالات هستند، نه به اين خاطر كه تا امروز با بازيكنان زيادي قرارداد بسته‌اند و بمب تركانده‌اند بلكه حاشيه‌هاي زيادي كه اطراف اين باشگاه در اين روزها وجود دارد سبب شده قرمزها مانند هميشه خبرساز شوند. يكي از حاشيه‌هايي كه پرسپوليسي‌ها با آن درگيرند عدم هماهنگي بين سرپرست باشگاه با سرمربي تيم در جذب بازيكنان است، طوري كه گفته مي‌شود ليست بازيكنان مورد نظر طاهري و برانكو تفاوت دارد و همين سبب اختلاف‌هايي شده است. اوج اين اختلاف‌ها هم در ماجراي سيدجلال حسيني بود. با توجه به پيش‌قراردادي كه مدافع سابق پرسپوليس در زمان نژادفلاح امضا كرده بود، همه منتظر بازگشت او به پرسپوليس بودند اما برانكو اعلام كرد سيدجلال را نمي‌خواهد. اين ماجرا همچنان ادامه دارد و به‌رغم اينكه سرمربي كروات پرسپوليس گفته است نيازي به حسيني ندارد اما شنيده مي‌شود طاهري به دنبال راضي كردن اين مدافع براي پوشيدن دوباره پيراهن قرمز است، هرچند حسيني با نفت تهران به توافق رسيده است. 
درباره محسن مسلمان هم همين شايعه شنيده مي‌شود. در حالي مسلمان جمعه شب با امضاي قراردادي به پرسپوليس پيوست كه برخي رسانه‌ها مدعي هستند نام اين بازيكن در ليست برانكو نيست. با تمام اين اختلافات كه در رسانه‌ها البته تكذيب مي‌شود، پرسپوليس تاكنون نتوانسته بازيكن اسم و رسم‌داري را جذب كند و تا امروز رامين رضائيان، لوكاماريچ، كمال كاميابي‌نيا و فرشاد احمدزاده بازيكناني هستند كه با پرسپوليس قرارداد بسته‌اند. 
يكي از اسم‌هايي كه فصل گذشته هم نامش براي پرسپوليسي شدن سر زبان‌ها بود، رضا قوچان‌نژاد بود، پاييز گذشته بعد از جدايي قوچان‌نژاد از تيم كويتي، شنيده مي‌شد كه اين مهاجم ملي‌پوش يكي از گزينه‌هاي پرسپوليس براي نيم‌فصل است اما او به الوكره قطر رفت. حالا با توجه به پايان رسيدن قرارداد كوتاه مدت قوچان‌نژاد و تيم قطري، بار ديگر بحث حضور اين بازيكن در پرسپوليس مطرح شده است، البته اين بار هم قوچان‌نژاد حضورش در پرسپوليس را تكذيب كرده و گفته: «راستش من فعلاً قصدي براي حضور در فوتبال ايران ندارم. در سال‌هاي آخر بازيگري‌ام مي‌آيم و در ليگ برتر بازي مي‌كنم. ولي الان پتانسيل اين را دارم كه در خارج از ايران باشم.»
يكي ديگر از بازيكناني كه پرسپوليسي‌ها به شدت به دنبال جذب او هستند، اسماعيل ضرغام، مدافع عراقي است؛ مدافع چپي كه برانكو بر جذب او تأكيد كرد. هرچند تا امروز با توجه به قيمت بالاي اين مدافع عراقي نتوانسته‌اند با او به توافق برسند و مذاكرات ادامه دارد. در اين پست پرسپوليسي‌ها به دنبال هاشم بيگ‌زاده هم بودند كه حضور هافبك سابق استقلال منتفي شد. با توجه به جدايي نيلسون، پرسپوليسي‌ها همچنان به دنبال جذب يك دروازه‌بان هم هستند كه حامد لك دروازه‌بان فصل گذشته تراكتور يكي از گزينه‌هاي قرمزپوشان است كه او ديروز با پرسپوليسي‌ها وارد مذاكره شد. 
    
استقلال هم مانند پرسپوليس يكي از تيم‌هاي خبرساز فصل نقل و انتقالات است. بازگشت مهدي رحمتي به جمع آبي‌ها مهم‌ترين خبر آبي‌پوشان در فصل نقل و انتقالات بوده است، روزبه چشمي هافبك صبا هم از ديگر بازيكناني است كه هفته پيش با استقلال قرارداد داخلي بست، البته با تغيير مالك صبا، اين باشگاه قمي با انتقال چشمي به استقلال مخالفت كرده است و كماكان اختلاف دو باشگاه سبب شده سرنوشت اين بازيكن براي آبي‌پوش شدن در ابهام باشد. فرشيد اسماعيلي از فجر سپاسي و ميثم مجيدي از استقلال خوزستان دو بازيكن ديگري هستند كه به استقلال پيوسته‌اند. سيدجلال حسيني هم از ديگر بازيكنان مدنظر استقلال است؛ مدافع ملي‌پوشي كه به‌رغم توافق با نفت با اين تيم قرارداد رسمي امضا نكرده و ديروز يكي از مسئولان باشگاه از مذاكره با حسيني در صورت فراهم شدن شرايط خبر داد. 
در ليست استقلال نام برنو سزار هم ديده مي‌شود؛ مهاجم برزيلي كه دو فصل پيش در سپاهان بازي مي‌كرد و با زدن 10 گل در 14 بازي نشان داد مهاجم قابلي است. او فصل گذشته در امارات بازي كرد و گفته مي‌شود مذاكرات اوليه با اين مهاجم موفقيت‌آميز بوده و سزار در آستانه بازگشت دوباره به فوتبال ايران و آبي‌پوش شدن است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار