چهاردهمین یادواره 47 کبوتر عروج یافته محله نیار اردبیل

امام جمعه اردبیل: شهدا در عرصه علمی الگوی همه ی ما هستد، جوانان حاضر را به فراگیری انواع زبان های دنیا مخصوصا زبان عربی فراخواند.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۵۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، چهاردهمین یادواره 47 شهید سرافراز محله نیار اردبیل با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی وانتظامی . جمعی از اهالی و بسیجیان در مسجد عباسیه این محله برگزار شد.
 آیت الله سید حسن
عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی سخنانی در مورد مقام شامخ شهیدان، شهدا را ولی نعمتان جامعه عنوان کرد و گفت: خون این انسان های والا در هر کجا که ریخته شود آنجا مقدس می شود.
وی فضیلت های ماه مبارک رمضان را یاد آور شد و افزود: درست است که بر خواندن قرآن و انجام اعمال در این ماه تأکید شده است ولی افرادی که در ادارات و نهاد ها کارمند هستند، نباید از خدمت به اداره و مردم غافل شده و تمام ساعات کار خود را به انجام کارهای شخصی اخصاص دهند.
امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهدا در عرصه علمی الگوی همه ی ما هستد، جوانان حاضر را به فراگیری انواع زبان های دنیا مخصوصا زبان عربی فراخواند.
آیت الله عاملی با بیان اینکه ابدیت انسان با چیزهایی همچون اعمال صالح، انفاق و عواطف خوب بهتر خواهد شد، مسائلی که این ابدیت را به عرش اعلا می رساند را هدایت، علم و تقوا عنوان کرد و گفت: تنها چیزی که ابدیت انسان را به اوج می رساند شهادت در راه خداوند متعال می باشد.
مداحی، شعرخوانی، اجرای سرود و پخش کلیپ از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

ارسال نظرات