نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور گفت: مسئولین بافق با نگاه به آینده اگر حقوق خود را مطالبه نکنند فرصتی تکرار نشدنی را از دست خواهند داد و تلف شدن این فرصت به نفع هیچکدام از مسئولین نخواهد بود.
کد خبر: ۸۵۴۰۱۹۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از بافق خبر: عصر روز پنج شنبه 18 تیرماه  بیست و پنجمین نشست اعضا کارگروه پیگیری مطالبات مردمی شهرستان بافق در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. پس از این نشست اعضای کارگروه در محل پروژه ساخت گندله سه چاهون حضور یافتند.

دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس در این برنامه گفت: مافیای فولاد مخالف گندله سه چاهون، فولاد ابویی و فولاد کسری هستند  چرا که ایجاد این مجموعه ها در بافق در حال تامین خوراک خود هستند.

وی ادامه داد از فولاد ابویی حمایت کنید که در غیر اینصورت با حذف فولاد ابویی نوبت به شما خواهد رسید.

زارع زاده به غیبت های مکرر فرماندار در جلسات کارگروه اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندار قطعا بداند عدم حضورش در این جلسات به نفع وی نخواهد بود و توجه داشته باشند حذف و اضافه در این کارگروه کار درستی نمی باشد.

وی تاکید کرد: استاندار قول داده است  تا در مورد گندله ابویی پیگیری کند.

این نماینده در ادامه بیان داشت: من از فرماندار بهاباد و مهریز تشکر می کنم چون مدام در حال پیگیری حقوق مردم در تهران و استان هستند.

وی تاکید کرد: از استاندار و فرمانداری حمایت می کنیم که پیگیر حل مشکلات مردم باشند و فرماندار باید در جلسات کارگروه حاضر شود.

زارع زاده گفت: مسئولین بافق با نگاه به آینده اگر حقوق خود را مطالبه نکنند  فرصتی تکرار نشدنی را از دست خواهند داد و تلف شدن این فرصت به نفع  هیچکدام از مسئولین نخواهد بود و این کارگروه با قاطعیت باید پیگیری شود.

وی اظهار داشت: عده ای در پی شیطنت هستند تا با حربه های گوناگون کارگروه را حذف نمایند.

 

ارسال نظرات