خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان:

خودکفایی 11 هزار مدد جو در سه سال گذشته

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: 11 هزار خانواده در سه سال گذشته از سیستم کمیته امداد امام خمینی خارج شدند و خودکفا شدند.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۵۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، باغابانی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان که در ساختمان شماره 2 استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره توسعه اشتغال را با هدف توانمند سازی و خود اتکایی محرومین در سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: مهمترین هدف در کمیته امداد پایدار سازی اشتغال و خروج خانواده‎ها از کمیته امداد امام خمینی(ره) است و در ارنی راستا از ظرفیت و استعداد مددجویان بکارگیری می‎شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان: 11 هزار خانواده در سه سال گذشته از سیستم کمیته امداد امام خمینی خارج شدند و خودکفا شدند.
باغابانی خاطرنشان کرد: از نتایج طرح خود کفایی اشتغال مدد جویان می‎توان به فراهم شدن امکان تحت پوشش قرار گرفتن همین تعداد از خانواده‎ها نیازمند و شناسایی شده پشت نوبت ، کاهش نرخ بیکاری و شکاف فقر، و در بخش روستا‎ها پیشگیری از مهاجرت اشاره کرد.
وی ابراز داشت: در سال گذشته در راستای اشتغال مدد جویان از سهم کشوری 54 میلیارد و 900 میلیون تومان بابت تسهیلات اشتغال اختصاص پیدا کرده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان بیان داشت: بانک‎ها 36 میلیارد و 800 میلیون به شعب شهرستان‎های بانک‎ها در سال گذشته ابلاغ کردند و از مجموعه این رقم 26 میلیارد و 700 میلیون تومان در 16 تیر ماه یعنی 73 درصد جذب منابع  شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها