تقدسی در نشست سالیانه مودت فرماندهان پایگاه های ابرکوه:

امروز دنیای استکبار به دنبال مهار ایران در اوج است/ ایستادگی پای آرمانها، اعتقاد قلبی می خواهد

حجت الاسلام تقدسی در در نشست سالیانه مودت فرماندهان پایگاه ها و سربازان گفت: امروز دنیای استکبار به دنبال مهار ایران در اوج است و اگر داخلی ها هم دچار اشتباه محاسباتی شوند به عملیاتی شدن این توطئه کمک می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۷۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، نشست سالیانه مودت فرماندهان پایگاهها و سربازان و خانواده های آنان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع بسیجیان گفت: فعالیت در پایگاه بعنوان یک مرکز تأثیر گذار درثبات ارزشهای اسلامی،نوعی جهاد است.

حجت الاسلام تقدسی با اشاره به ماه مبارک رمضان و برکات آن گفت:در حدیث آمده است که شب قدر قلب ماه رمضان است، پس با اعمال خوب وصالح خود را مشمول دعای امام عصر(عج) کنیم.

این کارشناس دینی افزود: انجام واجبات و ترک محرمات از جمله راه های رسیدن به سعادت و عاقبت به خیری است.

وی بر پرداخت حقوق شرعی مانند خمس و زکات و توجه به لقمه حلال تأکید کرد و با توجه به روایات آنرا عوامل استجابت دعا دانست.

حجت الاسلام تقدسی تاکید کرد: امروز دنیای استکبار به دنبال مهار ایران در اوج است و اگر داخلی ها هم دچار اشتباه محاسباتی شوند به عملیاتی شدن این توطئه کمک می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در خصوص ارزش و اهمیت اعتقاد گفت: کسانی تا آخر پای ارزشها و آرمانهای انقلاب می مانند که به آن آرمانها اعتقاد قلبی داشته باشند، بطوری که در طول انقلاب مشاهده شد برخی بخاطر منافع شخصی یا حزبی نسبت به آرمانهای انقلاب دچار انحراف یا تردید شدند.

در ادامه سرهنگ ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن خیر مقدم و تقدیر از زحمات فرماندهان پایگاهها  و همراهی ارزشمند خانواده های آنها به بیان برخی مأموریت های پایگاههای مقاومت پرداخت و تأکید کرد: یک فرمانده پایگاه، فرمانده و افسر جنگ نرم منطقه استحفاظی خود است و می تواند با استفاده از نیروهای بسیجی خود و مدیریت و برنامه ریزی مناسب نقش مهمی ایفا کند.

وی عنوان کرد برخی پایگاههای مقاومت با کار فرهنگی تا70 دستگاه ماهواره را در محدوده پایگاه خود جمع آوری نموده اند.

سرهنگ ابراهیمی در خصوص حلقه های صالحین و محتوای آموزشی آن نیز توضیحاتی ارائه داد. 

                                                                                                           

ارسال نظرات
آخرین اخبار