مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان بوشهر:

11 مهرماه؛ افتتاح راهیان نور دانش آموزی در بوشهر

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: 11 مهر ماه، راهیان نور دانش آموزی با حضور سران لشکری و کشوری در زادگاه سردار شهید مهدوی در بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۲۷۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج عباس درویشی  گفت: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب استان بوشهر از پنجم مرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: پیش بینی می کنیم طی امسال 1500 نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام شوند.
 
وی در ادامه از تدبیر برنامه های امسال سخن گفت: از جمله برنامه ریزی هایی که برای امسال در نظر گرفته شده است افزایش اعزام نخبگان استان بوشهر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و پررنگ تر کردن نقش اقتصاد مقاومتی در برگزاری اردوهای راهیان نور است.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: 11 مهرماه، راهیان نور دانش آموزی با حضور سران لشکری و کشوری در زادگاه سردار شهید مهدوی در بوشهر کلید می خورد و برای نخستین بار، بوشهر میزبان آغازین مراسم راهیان نور دانش آموزی خواهد بود.
 
درویشی همچنین افزود: نهاد آموزش و پرورش در شکل گیری ساختار ذهنی دانش آموزان بسیار موثر است، بنابراین جریان فرهنگی راهیان نور باید با آموزش و پرورش تلفیق شود.
 
 
وی با اشاره به این‌که همه دستگاه‌ها به ویژه نیروهای مسلح در مناطق جنگی به زائران خدمت می‌کنند،‌ اظهار کرد: راهیان نور با مبانی و اعتقادات دینی گره خورده است و فضای این مکان مقدس برای بهره مندی معنوی فراهم است.
 
درویشی ابراز داشت: نقش طلاب در سفرهای راهیان نور اساسی است و امیدواریم نقش آفرینی آنها بیش از گذشته باشد.
 
 
وی با اشاره به این‌که راهیان نور در کمیته‌های مختلف با همت همه دستگاه‌ها در حال شکل‌گیری است،‌ گفت: یکی از برنامه‌های اساسی ما این است که راهیان نور بیش از گذشته تقویت و مسائل فرهنگی ساماندهی شود.
 
 
این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس از همه سلایق و اقوام حضور داشتند، اکنون نیز در بحث آموزش و پرورش همه اقشار و سلیقه های سیاسی مختلف وجود دارند، لذا باید به این ظرفیت توجه شود.
 
 منبع کوله بار
 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات