رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

جامعه نیازمند و تشنه مباحث تفسیر قرآن است

حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در مراسم رونمایی از محصولات تولیدی سازمان دارالقرآن گفت: اکنون جامعه ما نیازمند و تشنه تفسیر است و امیدواریم در آینده شاهد ترویج محصولات تفسیری باشیم.
کد خبر: ۸۵۴۰۳۴۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم رونمایی از محصولات تولیدی و حمایتی سازمان دارالقرآن عصر روز گذشته با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سایر فعالان قرآنی در این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید از ظرفیت اندیشمندان و مولفان قرآنی کشور استفاده کنیم. خوشبختانه امروز آثار بسیار خوبی را رونمایی می‌کنیم. برخی از این آثار در مرحله چاپ هستند و ما تا آن‌جایی که در توان‌مان باشد به سازمان دارالقرآن کمک می کنیم تا بتوانند این آثار را ترویج و نشر بدهند.

وی افزود: امروز باید به بحث مفاهیم قرآنی به صورت جدی توجه کنیم. موضوعات انتخاب شده بسیار خوب است ولی در جهان سهم غلط از قرآن در یک جبهه قرار گرفته و فهم صحیح قرآن در جبهه دیگر است. تکفیری‌ها بحث‌های نادرستی را از مفاهیم قرآنی ارائه می‌دهند. آن‌ها آلت دست صهیونیست‌ها شده‌اند. این ما هستیم که باید با فهم درست مباحث قرآنی در مقابل آن‌ها بایستیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تنها راهی که برای رسیدن به موفقیت در جامعه داریم این است که اسلام ناب را ترویج بدهیم. اسلام ناب از قرآن و عترت گرفته می‌شود. برای فهم مفاهیم قرآنی موارد زیادی وجود دارد و خوب است که در این راستا عالمان قرآنی گرد هم جمع شوند و به فهم صحیح مفاهیم قرآنی برسند.

خاموشی افزود:‌ بهتر است که از دانشگاهیان و اساتید حوزه برای ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه استفاده کنیم. از تفسیر قرآن کریم هم باید حمایت ویژه‌ای شود. اکنون جامعه ما نیازمند و تشنه تفسیر است و امیدواریم در آینده شاهد ترویج محصولات تفسیری باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار