مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی تصریح کرد:
دشمنان ما، آمریکا و رژیم صهیونیستی، از ترور دانشمندان ما سود می‌برند، آنها می‌خواهند دنیا را به یک دهکده تبدیل کنند و خود به عنوان کدخدای جهان به هر نقطه‌ای که می‌خواهند، حمله کنند.
کد خبر: ۸۵۴۰۳۷۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
نورخدا قاسمی بااشاره به اهداف پدافند غیرعامل، اظهار داشت: تهدیدهای نظام سلطه به سبب این است که شعارها و رفتار ما مبتنی بر نظام سلطه نیست، ما از سال 1357 به سبب شعار"استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" تحریم شدیم.

وی افزود: دشمنان ما، آمریکا و رژیم صهیونیستی، از ترور دانشمندان ما سود می‌برند، آنها می‌خواهند دنیا را به یک دهکده تبدیل کنند و خود به عنوان کدخدای جهان به هر نقطه‌ای که می‌خواهند، حمله کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی تصریح کرد: تهدیدات سایبری در 3 حوزه فردی، اداری و اجتماعی وجود دارد، برای مقابله با این تهدیدات باید جوانان را با فضای مجازی آشنا کرد. تهدیدات اجتماعی جزئی از تهدید نرم است، بانیان تهدید تلاش می‌کنند شهروندان را نسبت به حقوق خودشان بی‌تفاوت‌کنند و این مسئولیت اصحاب رسانه را افزایش می‌دهد.

‌قاسمی با اشاره به ابعاد جنگ نرم گفت: در واقع جنگ نرم 2 پیکان به سمت مغز و قلب دارد و محصول آن تغییر رفتار، پوشش و جداکردن انسان از هنجارهای خود است.

وی افزود: رسانه می‌تواند اجتماع را به هیجان بکشاند یا آرام سازد، حقوق شهروندی را آموزش دهد یا انسان را به سمت پرخاش و شورش بکشاند. برای تحقق این هدف، باید با برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، امید و خودباوری را در انسان‌ها ایجاد کرد و با آگاهی دقیق، صریح و به‌موقع و عمیق و آگاه‌کردن مردم نسبت به تهدیدات، مردم را بیمه کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی تصریح کرد: اصحاب رسانه در این مسئولیت می‌توانند نگهدار زیرساخت اجتماع باشند و تاثیر رفتار ما در رسانه در اجتماع مشخص می‌شود. امروز اصحاب رسانه می‌توانند شعار "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" را عملی کنند در صورتی که صادقانه و فارغ از حزب و گروه آنچه نیاز مردم است به دولت و آنچه را که رسالت دولت است، به مردم منتقل کنند.

ارسال نظرات