نمیدونم خوبه یا بد؟! با شنیدن اسم ساحل دریا و توریست آدم یهویی یاد تفریح و خوشگذرونی و جت اسکی و اینا میافته...
کد خبر: ۸۵۴۰۴۶۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴



 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه نوشهر، نمیدونم خوبه یا بد؟! اما وقتی بشنوی یه عده مسافر یا بهتر بگم "توریست" کنار ساحل،  توی مجتمع توریستی دور هم جمع شدن و مراسم احیای شب قدر رو انجام دادن و قرآن به سر گرفتن قضیه متفاوت میشه...

 مراسم ویژه شبهای قدر بهمراه قرائت دعای جوشن کبیر و قرآن به سر در ساحل مجتمع توریستی تفریحی سیترای نوشهر و در غالب برنامه فرهنگی «ساحل سالم» برگزار شد.

در این برنامه که با استقبال کم نظیر مسافران تابستانی و جمعی از مردم بومی این منطقه برگزار شد حاضران ضمن اجرای مراسم قرآن به سر ، در عزای اولین شهید محراب حضرت امام علی (ع) به عزاداری پرداختند.

از نکات جالب توجه این برنامه حضور اقشار مختلف و با تیپ های شخصیتی متفاوت بود که تأکیدی بر تعلق خاطر و وابستگی فطری بدنه جامعه به معنویت و محبت اهل بیت(علیهم السلام) می باشد.

این مطلب در گفتگوی کوتاه یکی از مسافران شرکت کننده در مراسم کاملا دیده می شد که ضمن تشکر از برگزارکنندگان این ویژه برنامه با حالتی منقلب گفت: من بسیاری از کشور های اروپایی و آمریکایی سفر کردم اما هیچوقت تصور نمی کردم در یک شب قدر در کنار ساحل تفریحی نوشهر توفیق شرکت در این برنامه معنوی را داشته باشم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها