در روز جهانی قدس مردم روزه دار و غیور شهرستان نوشهر همراه با سایر نقاط جهان اسلام با حضور حماسی در راهپیمایی این روز حمایت خود را از قدس و جبهه مقاومت در سراسر جهان اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۶۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱



 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه نوشهر مراسم ویژه راهپیمایی روز قدس در این شهرستان از ساعت 11 صبح با حضور انبوه مردان و زنان مؤمن و انقلابی نوشهر در مقابل مسجد جامع آغاز شد.

در این راهپیمایی که با حضور بیش از 6هزار نفر از اقشار مختلف مردم نوشهر در مسیرهای خیابان شهید کریمی ، میدان  و خیابان 15 خرداد ، خیابان نماز ، میدان آزادی ، خیابان انقلاب و در پایان منتهی به مصلی نماز جمعه این شهرستان گردید  شرکت کنندگان با سردادن شعار هایی ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل(ره) بعنوان مؤسس این روز جهانی و رهبرمعظم انقلاب، برحمایت همه جانبه از انتفاضه مردم فلسطین و بازگشت آن سرزمین به دست صاحبان اصلی خود تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی دهشت از اساتید حوزه علمیه مشهد بعنوان سخنران مراسم روز جهانی قدس در نوشهر در پایان این راهپیمایی ضمن بیان ضرورت و اهمیت توجه به مسأله فلسطین ، به نکات تاریخی عداوت و دشمنی یهود با مؤمنان طبق آیات و روایات پرداخت.

این استاد حوزه علمیه در قسمت دیگری از سخنان خود با تفکیک اندیشه ها و اصول کتاب مقدس یهودیان «تورات» و تفسیری که از این کتاب توسط حاخام های صهیونیست نوشته شده یعنی «تلموت»  بر ضرورت یهود شناسی و آگاهی از اندیشه های ظالمانه آنان برای مقابله با غدّه سرطانی صهیونیست تأکید کرد.

همچنین قبل از این سخنرانی ،  قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری روز قدس با تأکید بر وحدت و یکپارچگی جهان اسلام برای آزادی قدس و حذف غده سرطانی و رژیم جعلی اسرائیل و نیز برگزاری انتخابات آزاد جهت تعیین نوع حاکمیت توسط عموم صاحبان و ساکنان قدیمی فلسطین بعنوان مهمترین راه حل مشکل این منطقه قرائت شد که با صدای تکبیر نمازگزاران جمعه مورد تأیید قرار گرفت.

شایان ذکر است با توجه به وسعت سرزمینی شهرستان نوشهر ، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان  در سه منطقه بخش کجور ، شهر پول و مرکز صلاح الدین کلا از توابع شرقی  این شهرستان با استقبال مردم بومی آن مناطق برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها