دادستان گلوگاه گفت: کشتار بی رحمانه پدر و فرزند مقابل چشمان طفل مظلوم دل هر آزاده ای را به درد می آورد، از مجامع جهانی تقاضا داریم تا سکوت خود را در مقابل جنایات وحشیانه این رژیم غاصب بشکنند.
کد خبر: ۸۵۴۰۴۶۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

 




 خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات  سپاه ناحیه گلوگاه رحمت اله عشقی واسوکلایی در راه‌پیمایی روز قدس به خبرنگار بسیج در گلوگاه گفت: بر اساس آموزه‌های قرآنی تا زمانی که دنیا برقرار است حق و باطل وجود دارد و امروز آمریکا و اسرائیل، مصداق باطل هستند و هدف ما از حضور در این راه‌پیمایی برای کسب رضای خدا و ابراز همدردی با مردم فلسطین و غزه است.

 وی مطرح کرد: امروز آمده ایم اعلام کنیم که ما به رهبرمان وفادار هستیم، عصری که ما زندگی می کنیم با دوران امام حسن تفاوت زیادی دارد ما مردمان آن زمان نیستیم و مطیع امر رهبرمان هستیم و اگر امام خامنه ای دستور دهد فراتر از این هم اقدام خواهیم کرد.

 دادستان گلوگاه گفت: روز قدس یادگار بنیانگذار کبیر انفلاب است و به فرمان آن امام عزیز آخرین جمعه ماه رمضان را به یاد مسلمانان مظلوم جهان خصوصا مردم فلسطین به صحنه می‌آییم. زیرا رژیم غاصب صهیونیستی منطقه سوق الجیشی در منطقه را اشغال کرده و مسلمانان مظلوم آن منطقه را بی‌خانمان کرده است.

عشقی بیان کرد: کشتار بی رحمانه پدر و فرزند مقابل چشمان طفلان مظلوم دل هر آزاده ای را به درد می آورد و از مجامع جهانی تقاضا داریم تا سکوت خود را در مقابل جنایات وحشیانه این رژیم غاصب بشکنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها