خبرهای داغ:
امام جمعه بخش کوهنجان در واکنش به اقدام نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دولت باید در مساله مهم انتخاب استاندار جدید فارس به نظرات روحانیون تراز اول این استان به ویژه نماینده ولی فقیه و همچنین نمایندگان دلسوز و پرتلاش استان فارس در مجلس توجه کند.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۰۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام والمسلمین کمال دشتی،امام جمعه بخش کوهنجان شهرستان سروستان در واکنش به تحولات مدیریتی جدید استانداری فارس به گفت: توقع ما از مسئولین وزارت کشور این است که با انتخاب افراد حامی فتنه و معلوم الحال،جو سیاسی استان فارس را بر هم نزنند.

وی ضمن حمایت از استعفا 18نفر ازنمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی که در راستای انتخاب استاندار جدید فارس صورت گرفت، اظهار داشت: دولت باید در مساله مهم انتخاب استاندار جدید فارس به نظرات روحانیون تراز اول این استان به ویژه نماینده ولی فقیه و همچنین نمایندگان دلسوز و پرتلاش استان فارس در مجلس توجه کند.

حجت الاسلام دشتی همچنین خطاب به مسئولین قوه مجریه گفت: طوری عمل کنید که آرامش و اتحاد از مردم بصیر و ولایتمدار استان فارس گرفته نشود و فضای مناسب در جهت پیشرفت و توسعه این استان ایجاد شود.

امام جمعه کوهنجان در پایان این گفتگو با اشاره به شعار امسال تاکید کرد: باید در همه تصمیمات جاری کشور به ویژه در مساله مهم انتصاب مدیران ارشد کشوری و استانی، شعار "همدلی و همزبانی دولت و ملت"که از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است مبنای کار قرار گیرد و همه تلاش ها در جهت رشد و توسعه روزافزون دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار