مسئول اداره تبلیغات اسلامی دلفان گفت: بدون مجاهدت زنان انقلاب اسلامی به ثمر نمی ننشست و در همان ابتدای راه با مشکل مواجه می شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۶۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج از لرستان، سید نصرت اله موسوی در یادواره شهدای زن شهرستان دلفان که بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: اگرمجاهدت خانواده های شهدا نبود و اگر شهدا و رزمندگان در دامن زنان پرورش نمی یافتند قطعا انقلاب اسلامی از همان اوایل دچار سقوط می شد.

وی با بیان اینکه پیام زنان رهرو خون شهدا این است که اگر دیروز شهدا در مقابل گلوله تانک سینه سپر کردند و به شهادت رسیدند ما امروز با حجاب و عفاف خود در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی می کنیم افزود: دشمن امروز از طریق برنامه های مختلف غیر فرهنگی و تهاجم فرهنگی با استفاده از صدها شبکه ماهواریی فارسی زبان و تلفن های همراه بدنبال منحرف کردن جوانام ما از ارزشهای اسلامی و اعتقادی است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی دلفان از جهاد در راه خدا، عمل کردن به واجبات و الگوگیری از ائمه را از جمله ویژگی های شخصیتی شهدا دانست و گفت: وظیفه ما در قبال شهدا در عصر کنونی این است که هرگز انها را از یاد و خاطرمان نبریم و به وصیت هایشان عمل کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه ملت ایران آسایش امروز خود را مدیون خون شهدا هستند تصریح کرد: شهدا وخانواده های شهدا سهم بسیار زیادی را در تحقق افتخارات انقلاب اسلامی داشته اند.

ارسال نظرات