به منظور گرامیداشت هفته حجاب و عفاف از امروز طرح «ایستگاه خوش حجابی» در مجاورت آستانه مقدسه امامزاده شاهزاده فاضل و ورودی بازار شاهزاده فاضل اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۷۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا دشتی در آستانه هفته حجاب و عفاف در گفتگو با عصرفرهنگ گفت: سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری یزد به منظور گرامیداشت این هفته از امروز طرح «ایستگاه خوش حجابی» را در مجاورت آستانه مقدسه امامزاده شاهزاده فاضل و ورودی بازار شاهزاده فاضل اجرا می کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری یزد، اظهار کرد: در این طرح که از امروز ساعت 19 آغاز شده و تا چهارشنبه نیز ادامه دارد، دو نفر از بانوان کارشناس با تقدیم چادر و گل و همچنین گرفتن عکس یادگاری از حجاب دختران زیر 9 سوال، فرزندان شهر و دیارمان را با حجاب آشنا می کنند. همچنین با اعطای کارت «خوش حجابی» به بانوان با حجاب از آن ها تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

 وی افزود: انشاالله در روز ولادت حضرت معصومه(س) قرعه کشی بین دارندگان این کارت ها صورت گرفته و به قید قرعه و به رسم یادبود به تعدادی از این بانوان هدایای اعطا می شود.

 این مقام مسئول ادامه داد: همچنین جشن «شب های ضیافت نور» نیز که شامل اجرای تئاترهایی زیبا با مفاهیم والای قرآنی است از امشب آغاز می شود. این جشن که به مدت 7 شب اجرا خواهد شد، ابتدا در محلات و کانون های مساجد برگزار می شود و در صورت تمایل نهادها و موسسات به صورت خصوصی نیز اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات