جمعی از بانوان نخبه،فرهیخته و فعالین فرهنگی استان یزد طی بیانیه‌ای از مسئولان نهادها، ادارات و دستگاه‌ها خواستار اجرای مصوبه عفاف و حجاب شدند.
کد خبر: ۸۵۴۰۵۷۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از یزدبانو، جمعی از بانوان نخبه،فرهیخته و فعالین فرهنگی استان یزد طی بیانیه‌ای از مسئولان نهادها، ادارات و دستگاه‌ها خواستار اجرای مصوبه عفاف و حجاب شدند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روسا ومدیران محترم نیروی انتظامی- فرهنگ و ارشاد اسلامی- بازرگانی- صدا و سیما- سازمان ورزش وجوانان- سازمان تبلیغات اسلامی- آموزش و پرورش- امور اقتصاد و دارایی- دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی- ارتباطات و فناوری اطلاعات- شهردارو اعضای محترم شورای شهر یزد- بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد- بهزیستی- دادگستری – وزارت راه و شهرسازی- سازمان میراث فرهنگی

سلام علیکم؛

احتراما به استحضار می رساند این نامه توسط جمعی از بانوان استان یزد تدوین و امضا شده و در آستانه سالروز واقعه ننگین کشف حجاب توسط رضا خان خدمتتان ارسال می شود.

دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی ایران از دیرباز برای به انحراف کشیدن جوانان، نقشه‌های شومی در سر پرورانده‌اند؛ زمانی به دست نوکر خود رضاخان قلدر به زور چادر از سر زنان می‌کشیدند و امروز با برنامه‌های حساب شده و صرف بودجه‌های کلان و راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای، عفت، حیا و حجاب را نشانه گرفته‌اند. حرکتی که جزئی از ناتو و شبیخون فرهنگی دشمن است. که خطر ناتوی فرهنگی بارها از سوی رهبر معظم انقلاب به مسئولان تذکر داده شده است.

در استان دارالعباده یزد نیز اکنون وضعیت عفاف و حجاب نگران‌کننده و در مواردی اسفبار است و عده‌ای این روزها با زیر پا گذاشتن مقام و منزلت زن مسلمان و ایرانی با چهره‌هایی که قلم از بیان آن شرمسار است در اجتماع ظاهر می‌شوند و این جز توهین و هتک حرمت به زنان ایران اسلامی نیست.

این موضوع مدتهاست دل همه متدینان را به درد آورده و این امر سبب شده تا ما، جمعی از زنان استان یزد از تمام جریانات و گرایش‌های سیاسی و اجتماعی به نمایندگی از تمام زنان عفیف یزدی از دستگاهی که در رابطه با قانون عفاف و حجاب مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی وظایفی بر عهده دارند، خواستاریم تا نسبت به اجرای مصوبه عفاف و حجاب که در حکم قانون است و سال‌های متوالی و در دولت‌های گذشته به روی زمین مانده است اقدامی عملی و در خور توجه صورت گیرد و نسبت به این امر الهی که به صراحت در قرآن و روایات و قوانین جمهوری اسلامی به آن اشاره شده است، اهتمام ویژه‌ای مبذول دارید.

                                                                                                                                           والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

                                                                                                                                   جمعی از بانوان نخبه،فرهیخته و فعالین فرهنگی یزد
رونوشت:

1.نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد حضرت آیت الله ناصری
2.نماینده محترم مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله وافی
3.نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی
4.استاندار محترم یزد جناب آقای مهندس میرمحمدی
5.اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی استان یزد


تصویر بیانیه را در زیر مشاهده می فرمایید:

ارسال نظرات