خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حجاب بسیج اصناف و بازاریان شاهرود
فرمانده پایگاه حجاب بسیج اصناف و بازاریان شاهرود گفت: مهمترين هدف گردانندگان شبكه هاي ماهواره اي ترويج بي حجابي و بدحجابي در دختران و بي غيرتي در پسران است.
کد خبر: ۸۵۴۰۶۰۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
زهرا رفائیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در آستانه روز حجاب و عفاف با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف امروز جزء مهمترین مسائل فرهنگی کشور و با اهمیت است اظهار کرد: امروز دشمنان ما با همین حربه تلاش می کنند خانواده ها و نسل جوان ما را از مسیر اسلام خارج کرده و به انحطاط بکشانند.

وی افزود: حجاب و عفاف در جامعه سبب مصونیت و حفظ حریم روحي و روانی جامعه برابر ناهنجاری ها می شود و این مسئله ای با اهمیت و مورد تأکید همه ادیان است.

فرمانده پایگاه حجاب صنف خیاطان خواهر بسیج اصناف و بازاریان شاهرود تصریح کرد: امروز هجمه دشمن بر روی لباس و ظاهر بانوان ما قرار گرفته و از طرز پوشش می توان فهمید که دشمن چقدر به خواسته خود نزدیک شده و ما چرا غافل مانده ایم.

وی با اشاره به قانون عفاف و حجاب و اعمال آن در جامعه گفت: باید این قانون را که جزو قوانین مهم کشور در سالم سازی و مصون سازی جامعه است اجرایی کرد تا ام القرای جهان اسلام و کشور الگوی منطقه همچنان الگو باشد و در برابر تهاجم دشمن نیز ایستاد.

رفائیان با اشاره به ماهواره و فیلم ها و برنامه های مختلف رسانه های بیگانه گفت: تمام این برنامه در جهت بی بندباری و حیا زدایی و مقابله با عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ساخته شده است و هدف آنها زنان و دختران و آلوده کردن آنها و سپس کشاندن جامعه به منجلاب فساد و تباهی است.

وی با بیان اینكه در بسیار ی از کشورها قوانینی در خصوص حجاب و عفاف وضع شده است، بیان کرد: همه کشورها برای حجاب و عفاف جامعه خود و حفظ حریم جامعه قوانینی وضع کرده اند و کشور ما که اسلامی و اسلام ما در قرآن و سنت قوانینی را برشمرده باید آنها را اجرا کنیم و بی تفاوت نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها