فراخوانی پایگاهی وراهپیمایی شبانه بسیجیان پایگاه رستم آباد حوزه مقاومت بسیج شهید حبیبی دشتک، از توابع شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۶۱۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه اردل در جمع بسیجیان شرکت کننده در طرح فراخوان، گفت: بزرگترین منکر در حال حاضر دشمنی با خدا در مقام روزه خواری می باشد که این امر یعنی دشمنی باخداوند متعال است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، افزود: خداوند سفره برکت در اختیار ما قرار داده است که از آن در این ماه مبارک به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: انسان با فطرت خود این را درك مى‏كند كه اگر بخواهد به كمال و انسانیت دست یابد، اولین چیزى كه لازم است به آن عمل کند این است كه از افسار گسیختگى خود جلوگیرى كند و بدون هیچ قید و شرطى سرگرم لذت‏هاى جسمى و شهوات بدنى نباشد .

جمشیدی گفت: انسان باید خود را بزرگتر از آن بداند كه زندگى مادى را هدف خود قرار دهد و از هر چیزى كه او را از پروردگار و معبودش دور می سازد، بپرهیزد .

وی، شاهراه رسیدن به تقوا را، روزه و پرهیز از شهوات دانست.

فرمانده سپاه ناحیه اردل، اذعان داشت: شهوت جنسی و شهوت شکم، چیزی است که همه مردم در همه اعصار به آن مبتلا هستند و هر بلای جسمی و روحی از کنترل نکردن این دو بر می خیزد؛ پس مۆثرترین و عمومی ترین رژیمی که همه مردم در همه اعصار بتوانند ازآن بهره‏مند شوند، خودداری از شهوات است.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری و راهپیمایی رزمی شبانه از دیگر برنامه های این فراخوان پایگاهی بود.

ارسال نظرات