مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان گیلان :

بازدید 2300 زائر گیلانی از مناطق عملیاتی کردستان

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قدس استان گیلان گفت: حدود 2300 نفر زائر راهیان نور گیلانی طی فصل تابستان به مناطق عملیاتی استان کردستان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۴۰۶۳۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج اصغر زاده رستم  گفت: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب استان گیلان از 28 مرداد ماه آغاز و تا 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قدس استان گیلان در ادامه افزود: پیش بینی می کنیم طی امسال 2300 زائر راهیان نور از استان گیلان به سرزمین های نور در مناطق غربی کشور اعزام می شوند.
 
وی گفت: اعزام های امسال ما بیشتر معطوف به مناطق عملیاتی در استان کردستان است و برنامه ویژه امسال ما برای زائران، بازدید از رزمایش مجاهدت های خاموش است.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قدس استان گیلان اظهار داشت: تعداد خادمان, راویان و روحانیونی که برای راهیان نور غرب و شمال غرب استان در نظر گرفته شده است به ترتیب 20, 50 و 50 نفر است.
 
زاده رستم گفت: زائرین با حضور در یادمان‌ها در حقیقت با افتخارات رزمندگان دوران دفاع‌مقدس و رشادت‌های آنها آشنا می‌شوند. حرکت راهیان نور با توجه به اینکه سبب تقویت باورهای دینی مردم است نه تنها در ایران بلکه در دنیا، امری پسندیده است.
 
این مقام مسئول تاکید کرد:"ما می توانیم" باید شعار همیشگی راهیان نور قرار بگیرد چون همانگونه که رزمندگان با پشتوانه ایمان و باور توانستند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند. اکنون جوانان که از نسل آنها هستند و می‌توانند در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی پس از ۳۰ سال نمونه ای از توانایی جوانان است.
 
 منبع کوله بار
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات