مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج تهران بزرگ :

5هزار شهروند تهرانی از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید می کنند

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: حدود 5 هزار زائر راهیان نور تهرانی طی فصل تابستان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۴۰۶۴۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج احمد غیاثوند  گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده در نظر داریم طی مدت زمان بعد از ماه مبارک رمضان تا پایان شهریور ماه حدود 5 هزار زائر راهیان نور تهران بزرگ را به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور اعزام کنیم.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ افزود: در تلاش هستیم طی شهریور ماه روزانه 100 نفر را به استان های کرمانشاه و ایلام اعزام کنیم.
 
وی ادامه داد: حدود 70 درصد از اعزام های راهیان نور تهران بزرگ به مناطق غربی و شمال غرب کشور مربوط به استان های کرمانشاه و ایلام, حدود 20 درصد کردستان و حدود 10 درصد مربوط به استان آذربایجان غربی است.
 
غیاثوند با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: از 11 مهر ماه اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز خواهد شد.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ افزود: در تلاشیم از این تاریخ روزانه هزار دانش آموز را به مناطق عملیاتی جنوب و 500 نفر را به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام کنیم.
 
وی در ادامه گفت: حمل و نقل دانش آموزان در اعزام به مناطق عملیاتی غرب با اتوبوس و مناطق عملیاتی جنوب به صورت ریلی انجام می شود.
 
غیاثوند با اشاره به اینکه هدف این کاروان‌ها خودسازی است، گفت: بعد فکری و معنوی این سفرها با حضور یک روحانی تامین می‌شود و یک روحانی با نماز جماعت، بیان مسائل اعتقادی، پرسش و پاسخ در طول سفر، رد و بدل شدن گفت‌و‌گوهای سیاسی و فرهنگی خیلی در جهت دادن غنی فرهنگی نسل جدید تاثیر داشته باشد.
 
 
وی در پایان گفت:این حرکت باید آسیب‌زدایی شود و جهات مثبت آن تقویت شود و خوراک فکری مناسب تامین شود و افراد شایسته از نظر علمی و عملی در افق کار باشند.

 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات
آخرین اخبار