معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:پیام شهدا حاکم شدن ارزش های الهی و پیام ماه مبارک رمضان قرار گرفتن در مسیر شهداست و ما نباید اجازه دهیم راه و رسم شهدا در مسیر مشکلات زندگی گم شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۰۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس شب گذشته در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا در سنندج اظهار داشت: خداوند را شاکریم امروزه به برکت خون مطهر شهدا به برکت مجاهدات های خاموش رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد در طول پیروزی انقلاب تا کنون و همچنین همه شهدا گرانقدر در طول تارخ انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه و قدرتمندانه در عرصه های مختلف جهانی پیش می رود.

وی گفت: امروز همه ما شاهدیم که به برکت خون مطهر شهدا قدرت های بزرگ جهانی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زانو در آمده اند و گروه مذاکره کننده کشورمان با اقتدار در مذاکرات پیش می رود و همه این قدرتها به منطق جمهوری اسلامی گوش می دهند و همه این اقتدار در سایه نظام مبتنی بر دین و مجاهدت های شهدای گرانقدر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا در اوج عزت و قدرت است.

وی در ادامه بیان داشت: امروز ما در فرصت طلایی بهشت خداوند بر روی زمین ماه میهمانی خداوند قرار داریم و پیام این ماه مبارک خودسازی و تسیلم احکام الهی شدن است.

حسینی ادامه داد: پیام شهدا حاکم شدن ارزش های الهی و پیام ماه مبارک رمضان قرار گرفتن در مسیر شهداست و ما نباید اجازه دهیم راه و رسم شهدا در مسیر مشکلات زندگی گم شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه همه ما پاسداری از خون شهدا و ادامه راه و رسم شهدای گرانقدر است.

در ادامه مراسم گروه تواشیح نورالثقلین سپاه بیت المقدس و گروه مدیحه سرایی و دف نوازی به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن همه در مراسم افطاری شرکت کردند.

این مراسم به مدت سه شب در سنندج با تجلیل از خانواده های معظم شهدای سنندج و لشکر 22 بیت المقدس توسط سپاه بیت المقدس کردستان در ایام ماه مبارک رمضان انجام می شود
ارسال نظرات